ביטוח מקצועי | ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח למטפלים – אחריות מקצועית

אחריות מקצועית

בתקופה האחרונה אנו יכולים לראות תופעה אשר הולכת וגדלה מעת לעת, תופעה זו היא על לקוחות אשר מגישים תביעות משפטיות נגד אנשים אשר טיפלו בהם, אותם אנשים עוסקים במקצועות חופשיים ועל כן הם נתונים בכל עת לתביעות אשר נעשות מולם.

עיקר התביעות הללו מתבסס לרוב על נזקים שנגרמו לתובע בעקבות כך שנעשתה רשלנות מקצועית של בעל המקצוע אשר העניק את השירות.

כאשר האדם רוכש אחריות מקצועית אזי בכך ניתן לו הכיסוי המנצח והטוב ביותר נגד תביעות מסוגים שונים.

 

הביטוח של אחריות מקצועית הוא ביטוח אשר מגן על כאלו שעובדים במקצועות חופשיים ויכולים להיות נתונים בכל עת לתביעות מצד המטופלים, בין המקצועות החופשיים נמנים עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים, ארכיטקטים, וכן בתחום הרפואה רופאים, ואף רפואה אלטרנטיבית כמו קוסמטיקאיות, ועוד.

התביעה אשר יכולה להערך מולם היא תביעה בכלל הפרת חובה מקצועית, לרוב תביעות אלו הם תביעות של נזק כספי בלבד.

 

כאשר רוכשים פוליסה של ביטוח אחריות מקצועית אזי זה מעניק למבוטח שיפוי על חבות שעלולה להיות בשל הפרת חובה מקצועית כאשר התרחש מעשה של רשלנות, מחדל, ואף טעות כלשהי, תוך ביטוח עסק או מתן שירות במסגרת המקצוע.

הפוליסה של אחריות מקצועית מבטיחה גם לשפות את המבוטח אודות הוצאות משפטיות שנשא לצורך הגנה מפני תביעה לפיצוי.

 

אנשים אשר מגיעים לקבל טיפול רפואי נתקלים הרבה פעמים בסיטואציה ומצב שהטיפול אשר קיבלו הוא איננו טוב ונעשה נגדם ברשלנות רבה ועל כן הם מגישים תלונה נגד אותו רופא שטיפל בהם, והטענה נאמרת תחת גולת הכותרת "רשלנות רפואית".

אך כך זה בכל מקצוע חופשי אשר יש צורך להעניק טיפול ללקוחות, על כן כה חשוב לעשות את הביטוח אחריות מקצועית ולהיות מכוססים נגד נזקים ותביעות.

 

אם כן אחריות מקצועית הוא ביטוח חשוב מאד, וכל אלו אשר נכנסים לעבוד במקצועות חופשיים מומלץ עבורם לרכוש ביטוח זה מיד בהיכנסם למקצוע, ובכך להבטיח לעצמם את האפשרות לעבוד בשקט וללא דאגות, ולא להיות נתונים תחת משפטים רבים הנעשים בעקבות תביעות שמטופליהם תובעים אותם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *