סניקרס

בוחרים סניקרס? אלה הטעויות שתרצו להימנע מהן

הן נוחות, מתאימות למגוון אירועים וכיף לנעול אותן בכל גיל. נעלי סניקרס לנשים ולגברים הפכו לבחירה המובילה של רבים מאיתנו, אבל למה צריך לשים לב כשבוחרים זוג חדש?

סניקרס

נעלי סניקרס הן חלק בסיסי מהמלתחה של לא מעט נשים וגברים, כולל אלה מאיתנו שלא מבצעים פעילות גופנית ברמה היומיומית. מדובר בבחירה נוחה, צבעונית וכזו שמתאימה למגוון פריטי לבוש, ולכן רבים לא חושבים פעמיים לפני רכישת סניקרס לגברים או לנשים. אלא שבפועל, בחירת סניקרס ללא תכנון מקדים עלולה להביא לבעיות שונות כולל חוסר בתמיכה לרגל, כאבים ופציעות. מהן הטעויות הנפוצות שכדאי להכיר ואיך נמנעים מהן? בשביל זה אנחנו כאן. 

  1. טעויות שקשורות למידה – חושבים שאתם מכירים היטב את מידת הנעליים שלכם? תופתעו אולי לגלות שהיא עשויה להשתנות בין דגמים ויצרניות שונות. כדי להימנע מאכזבה, השתדלו למדוד את הנעליים שאתם מעוניינים בהן או ודאו שקיימת אפשרות להחלפה במקרה שאתם מזמינים סניקרס לנשים או לגברים אונליין. מידה שגויה יכולה להוביל ליבלות, כאבים, שפשופים בכפות הרגלים וכדומה, אז כדאי להימנע מכך.
  2. חוסר התאמה לסוג הפעילות – יש לכם זוג אחד של נעלי סניקרס שמשמש אתכם לכל פעילות גופנית? מדובר בטעות. פעילויות שונות מחייבות נעליים שונות, ולכן נעלי ריצה לא מיועדות לאימון משקולות בחדר כושר ונעלי הליכה לא מספקות תמיכה ובלימת זעזועים שאצנים זקוקים להן. 
  3. חוסר אוורור – רבים מאיתנו נועלים סניקרס לאורך שעות ארוכות מדי יום. בדיוק בגלל זה, כדאי לבחור נעליים שעשויות מחומרים נושמים, כדי לספק מספיק אוורור ולמנוע הצטברות עודפת של לחות, זיעה וחום. 
  4. מתן חשיבות עודפת ללוק – תוכלו למצוא סניקרס לגברים ולנשים במגוון עיצובים, צבעים וחומרים. מומלץ לא לתת לכל אלה לבלבל אתכם, ולשים דגש בראש ובראשונה על האיכות והתכונות של הנעל. רכישת סניקרס מאיכות ירודה תתגלה כהוצאה לא משתלמת, שכן תתקשו לנעול את הנעליים לאורך זמן ותשאירו אותן בארון. לא חבל?

הימנעות מהטעויות שהזכרנו תעזור לכם במציאת הנעליים המתאימות ביותר עבורכם. רכישה מהנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *