כך תהפכו את החדר שלכם למכון כושר ביתי

אם יש דבר אחד שהפנמנו לאורך חודשי הקורונה, זה שעם מעט רצון ניתן להתאמן לא רק בחדר הכושר עצמו. עדיין לא שדרגתם את החלל הביתי עם כל מה שנחוץ לאימון אישי? כך תעשו זאת

קיימות סיבות רבות להירשם אל חדר הכושר, החל מההדרכה המקצועית ועד להיצע החוגים הנרחב. ועם זאת, מתאמנים רבים מעדיפים לבצע את האימונים שלהם בבית או לגוון מפעם לפעם כשאין להם חשק לצאת. בניגוד למה שאתם אולי מניחים, קבלת ההחלטה להתאמן מהבית ממש לא מחייבת אתכם להתפשר או להוציא סכומי כסף גדולים. 

חדר כושר ביתי בחסות הקורונה

בזכות דקטלון, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים ומשתלמים למתאמנים, תוכלו להפוך כל חדר בבית למכון כושר שכיף לבלות בו, וזה אפילו יעלה פחות ממה שחשבתם. אלה הרכישות שאנחנו כבר הוספנו לסל הקניות באתר:

  • הליכון כושר – אחד ממכשירי הבסיס שניתן למצוא בכל מכון כושר, יכול להיות גם אצלכם בבית. באתר של דקטלון תוכלו לבחור הליכון כושר בהתאם להעדפות ולתקציב שלכם, והוא יגיע ישירות עד אליכם. אגב, אם חששתם לקנות הליכון כושר רק משיקולי מיקום, תוכלו לבחור הליכון כושר מתקפל.
  • אליפטיקל – המכשיר המושלם לכל מי שרוצה לעצב שרירים, שיכול להתאים גם למתאמנים מתחילים וגם למתקדמים.
  • רצועות אימון – רצועות אימון אלסטיות ורצועות התנגדות הן תוספת מושלמת לכל אימון. בעלות מינימלית ועם מגוון יתרונות.
  • משקולות – דקטלון מציעים למתאמנים מבחר רחב של משקולות, כך שבין אם אתם מחפשים משקולות קומפקטיות ובין אם רוצים ללכת עד הסוף, תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. כמשקולת בודדת או כסט עם מספר משקולות לבחירה. צרפו כפפות במידת הצורך.
  • אופני כושר mini – ליהנות מאופני כושר בחדר קטן? עם הדגם הבא של דקטלון זה אפשרי. אופני כושר שעוצבו מתוך מחשבה על המשתמשים הביתיים, ויאפשרו לכם לדווש בכל חדר בנוחות ובהנאה.
  • מכשיר כושר לבטן – מכשיר קומפקטי ונוח לשימוש, שמושלם לכל מי שרוצה ליהנות מאימוני הבטן שלו.
  • מזרון מתקפל – ליוגה, פילאטיס או אימוני בטן. פתרון מצוין שאתם חייבים להוסיף לרשימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *