מה לחשוב לזכור כשבוחרים ציוד כושר ביתי?

היכולת להתאמן מהבית יכולה להיות מאוד נוחה ומספקת, אבל לפני שאתם יוצאים להתאבזר ומתחילים בחלומות על חדר כושר ביתי – אלה הטיפים שתרצו לקחת בחשבון

חדר כושר ביתי חוסך זמן רב.

חדרי כושר ואימונים מחוץ לבית מקנים לנו מסגרת ומגדילים את תחושת המחויבות. ובכל זאת, לעתים מתחשק לנו להתאמן בדירה, תוך חיסכון בזמן על פקקים ומבלי שנצטרך להתארגן או לעמוד בתור למכשירים. עם זאת, כדי שתבחרו ציוד לחדר כושר ביתי שמתאים לכם ולא תמצאו את עצמכם עם חדר כושר ביתי שנותר שומם – כדאי שתיישמו את העצות הבאות:

  1. הגודל – ברוב המקרים, המקום שעומד לרשותנו בבית הוא קטן משמעותית מזה שבחדר הכושר. כך שמכשירים שנראים קומפקטיים יחסית בחללים גדולים, עשויים להתגלות כמסורבלים וקשים לשימוש בחדרים קטנים יותר. ולכן לפני שמתחילים, צריך תחילה למדוד את החלל שעומד לרשותכם ולקבל החלטות כנגזרת של המקום הפנוי שיש לכם.
  2. הצורך – לכל מתאמן רמת כושר ומטרות שונות, ולכן לא ניתן ליצור רשימת ציוד שמתאימה לכולם. חשוב שתגדירו את המטרות שלכם בתחום הכושר, ותבחרו ציוד שיעזור לכם להגיע אליהן.
  3. התחזוקה – חלק ממכשירי הכושר דורשים תחזוקה קבועה. האם יש לכם זמן ורצון להקדיש לכך או שאתם מעדיפים אולי להתמקד במכשירים שקל ונוח להשתמש בהם?
  4. אופן השימוש – חדרי כושר רגילים כוללים מאמנים ומתאמנים אחרים, שיכולים לעזור לכם במידת הצורך. חדר כושר ביתי שבו תהיו המתאמנים היחידים, מחייב מחשבה רבה על בטיחות. חשוב לבחור במכשירים נוחים לשימוש, שניתן להשתמש בהם באופן עצמי ושאינם עלולים לגרום לפציעות.
  5. עלות – רכישת ציוד כושר ביתי עשויה להסתכם בהוצאות משמעותיות. כדי להישאר במסגרת התקציב, כדאי ליצור רשימה של הציוד שאתם מעוניינים בו, לדרג אותו בהתאם לרמת החשיבות עבורכם ולהתחיל בהשוואת עלויות וחלוקה לשתי קבוצות: ציוד חובה וציוד רשות שניתן לוותר עליו במקרה של חריגה מהתקציב. 
  6. איכות ואחריות – ציוד כושר ביתי יכול לשמש אתכם לאורך תקופה ממושכת. בדקו את תנאי האחריות וקראו חוות דעת אודות המותג שמעניין אתכם, כדי לבצע קנייה בטוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *