חדר כושר

לואו קוסט: הכירו את חדרי הכושר שמציעים מנוי חודשי במחירים שווים

חשבתם שהחלק הכי מאתגר באימונים הוא מציאת חדר כושר בתל אביב בעלות משתלמת? אספנו עבורכם מספר אפשרויות שיעשו את העבודה

במציאות שבה כולנו מבינים את החשיבות של שמירה על כושר, החיפוש אחר חדר כושר במחיר משתלם מעסיק מתאמנים רבים. אם גם אתם מחפשים חדר כושר בתל אביב ועדיין לא מצאתם את האחד שלכם, איתרנו כמה כיוונים שתרצו לקחת בחשבון:

  1. גרייט שייפ – גרייט שייפ היא רשת ותיקה שמציעה מגוון פתרונות לכל מי שרוצה לשמור על כושר, בתוך תל אביב ובמגוון ערים נוספות. רוצים להירשם אל חדר כושר בתל אביב שמציע הרבה יותר? בגרייט שייפ המנויים יכולים ליהנות גם ממבחר רחב של שיעורי סטודיו ללא הגבלה, עם מדריכים מקצועיים ובאווירה מהנה במיוחד. 
  1. ספייס – עם לא פחות משישה מועדונים ברחבי תל אביב, ספייס מציעה ללקוחותיה את האימונים שהם מחפשים בקרבה מקסימלית לבית. עם אולמות כושר חדישים וחדרי סטודיו הכוללים שיעורי עיצוב, קיקבוקסינג, פילאטיס, יוגה ומגוון שיעורים נוספים. 
  1. אייקון – באייקון מבינים שמי שלכל מתאמן לוח זמנים משלו. לכן יש מי שמחפש חדר כושר בתל אביב שאפשר להתאמן בו בבוקר, ויש מי שזקוק לגמישות שתאפשר להתאמן בסניף שונה בכל פעם. בדיוק בגלל זה, אייקון מציעים ללקוחות לבחור במסלול המועדף עליהם, בעלות שמתאימה להם. החל ממסלול מוזל בשעות היום ועד למסלול שמאפשר להתאמן בכל סניף.
  1. FreeFit – ב-FreeFit פועלים על פי מודל שמאפשר להוציא כרטיס חבר ולהתאמן בכל אחד מהמועדונים שנמצאים בהסדר עם החברה, בתוך תל אביב וברחבי הארץ. התשלום הוא בהתאם לשימוש. לאחר הנפקת כרטיס החבר, ניתן להעביר אותו בכניסה למועדון המבוקש ולצאת לדרך. 
  1. סטודיו נעים – מציאת חדר כושר בתל אביב היא כבר לא אתגר. עם סניפים בשפירא, פלורנטין, רוטשילד, הצפון הישן וגם אונליין, תוכלו למצוא ברשת סטודיו נעים את כל שיעורי הסטודיו שנחוצים כדי להישאר בכושר. המינוי מוצע במחיר משתלם ואטרקטיבי, בהתאם למסלול המועדף על כל מתאמן מבין המוצעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *