המדריך לרכישת משקפי שמש באינטרנט

משקפי שמש עגולות
קניית משקפי שמש באינטרנט היא צעד נבון שחוסך זמן תוך נוחות מקסימלית

איפה קונים משקפי שמש אונליין ואיך עושים את זה נכון? כך תבחרו את המסגרת המתאימה לכם מבלי למדוד

במבט ראשון הזמנת משקפי שמש אונליין אולי נשמעת כמו אתגר, אבל אם חושבים על זה – בעבר הרי לא הנחנו שנוכל להזמין נעלי ספורט בלי לנסות אותן קודם לכן. וכיום, רובנו כבר מזמינים אותן בלי לחשוש. בעידן שבו כולם כבר מזמן רוכשים בגדים ונעליים ברשת, כולל כאלה שהתרגלו למדוד בחנויות, למה לא לקנות בצורה הזו גם משקפי שמש? ולהבדיל ממשקפי ראייה, הפעם אתם אפילו לא זקוקים למרשם. 

במציאות של היום, קניית משקפי שמש באינטרנט היא צעד נבון שחוסך זמן, מאפשר לכם לבחור מהנוחות של הכורסה ויכול לעזור גם לשלם פחות. אז איך עושים את זה כמו שצריך? קודם כל, בוחרים ממי לקנות.

איפה כדאי לקנות משקפי שמש?

קניית משקפי שמש מוצלחת ברשת צריכה לשלב בין שני גורמים: אתר בעל מבחר סוגי מסגרות ואפשרויות משלוח נוחות. באתר של רשת קרולינה למקה למשל, תמצאו מגוון משקפי שמש בעלי מסגרות אופנתיות לגברים ולנשים, ובסינון נוח לפי סוג המסגרת (עגול, גיאומטרי, מלבני ועוד). 

בנוסף, אם רכשתם, מדדתם בבית וגיליתם שאתם מעדיפים מסגרת שונה, תוכלו לעדכן את נציגי קרולינה למקה תוך 48 שעות מקבלת המשלוח, כדי להחזיר את המשקפיים עם שליח ללא עלות. לחילופין, תוכלו לגשת לאחד מסניפי קרולינה למקה תוך 21 יום, ולהשיב או להחליף את המוצר. פשוט ונוח.

איזו מסגרת מתאימה לי?

ככלל, מסגרת היא עניין של העדפה אישית, אבל ישנם מספר כללי מפתח שתוכלו להיעזר בהם אם אתם מתלבטים.

  • בעלי פנים אובליות? משקפי שמש מרובעים או עגולים הם הבחירה שלכם. השתדלו להימנע ממשקפיים בעלי מסגרת צרה, כדי לא ליצור אשלייה של פנים עגולות.
  • לפנים עגולות יתאימו בדרך כלל משקפיים מלבניים או בעלי צורה דומיננטית אחרת, שישברו את המבנה העגול.
  • פנים דמויות לב (סנטר צר), ייהנו ממשקפי טייסים.
  • לפנים מרובעות יכולים להתאים משקפי טייסים, משקפיים עגולים או משקפיים דמוי עין חתול.
משקפי שמש
ככלל, מסגרת היא עניין של העדפה אישית, אבל ישנם מספר כללי מפתח שתוכלו להיעזר בהם אם אתם מתלבטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *