טרנדים חמים לקיץ 2022 – כל המגמות המובילות שכדאי להכיר

עונת האירועים והחתונות כבר איתנו, ואם את מחפשת שמלות, חולצות או חליפה לאירוע מיוחד – אלה הטרנדים הלוהטים שתרצי לאמץ בחום

תמיד כיף להתחדש בבגד לקראת אירוע, אבל הרבה יותר כיף להצליח לקלוע לטרנד הכי חם הבא. מהם הטרנדים שאסור לך להתעלם מהם במהלך השופינג הקרוב? אספנו את הבולטים ביותר:

הגוונים העזים חוזרים – הקיץ מאופיין מטבעו בפלטת צבעים בהירה יותר, אבל השנה נראה שהטרנד הצבעוני חוזר בשיאו. המטרה היא ברורה: אחרי שני קיצים שהתאפיינו בהיעדר אירועים רבי משתתפים, הגיע הזמן לחדש את הארון עם כמה פריטים שיגרמו לכולם להסתובב. במקרה של שמלות ערב, הצבעים השולטים יהיו ירוק, צהוב, ורוד פוקסיה וכתמתם. אנחנו מצאנו גם מספר חליפות בצבעים האלו באתר של גולברי, שלחלוטין מוכיחות שאפשר להיות מחויטת אבל בסטייל.

התחרה משתלבת בלבן רומנטי – תחרות הן אחד מסממני הקיץ האהובים עלינו, וגם כאן אפשר לראות ייצוג מרשים באתר של גולברי. עם חולצות תחרה מכופתרות, בגזרת סירה ובמגוון דוגמאות שכיף לשלב גם בסופי שבוע. 

ה"קאט אאוט" מפתיע בעונה ראשונה – הכוונה לביגוד בעל פתחים באזורים שלא תמיד התרגלנו אליהם. שמלות למשל, יגיעו בטרנד הזה עם חיתוך קדמי באזור הבטן, שלמעשה מעניק להן מראה של חולצה וחצאית.

הרשת מתפקדת כעליונית – כשהטמפרטורות עולות אבל עדיין נדרשת לפעמים שכבה נוספת, הטרנד הזה מהווה פתרון מעולה. תוכלי להשתמש בעליונית-רשת לכל אירוע, וליהנות ממנה במגוון צבעים. 

בגדים שמגיעים עם טוויסט – יש לנו דרישות גבוהות מכל מה שאנחנו רוכשים, אז למה שהביגוד ייצא מהכלל? הכוונה בהקשר הזה היא לבגדים שמגיעים עם שדרוג מסוים, כמו למשל אוברול עם חצאית. מה שאומר שאם חיפשת בגד מיוחד שאין לאף אחת אחרת, זו העונה שלך. בצעי בחירות שתרצי ללבוש גם בקיץ הבא.

כמו שוודאי כבר הבנת, הקיץ הקרוב הולך להיות מעניין במיוחד בגזרת הלבוש. עכשיו זו ההזדמנות שלך להיערך אליו בהתאם, ולהגיע לאירוע הקרוב עם אאוטפיט מרשים שכולם ירצו להחמיא לו. שופינג מהנה ומלא בהשראה! נתראה בקופות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *