חולצות בייסיק

חג הקניות הישראלי בפתח: כל המבצעים הכי שווים בשופינג איי אל

שופינג IL נמצא כבר ממש מעבר לפינה, ואם עדיין לא יצא לכם לסמן את המקומות הכי שווים שיש – עכשיו זה הזמן לצאת לדרך. אז מה אסור לפספס בחג הקניות הקרוב?

ילדה בחנות
שופינג איי אל מציגה חגיגת מבצעים שמצפים לה בקוצר רוח

שופינג איי אל נכנס אל לוח השנה שלנו רק לפני 7 שנים, כיוזמה של גוגל ישראל. עם הזמן השתלבו ביוזמה גם גופים נוספים, לצורך קידום עסקים ישראליים תוך הצעת הנחות אטרקטיביות לקונים. כיום, שופינג IL הוא כבר חגיגת רכישות מוכרת שכולנו מצפים לה, לא פחות מהבלאק פריידי. מה צריך לדעת עליו, איך זה עובד ואילו מבצעים אתם חייבים להכיר?

מתי שופינג איי אל מתקיים השנה?

השנה המבצעים יחלו ב-9 בנובמבר ויסתיימו ב-10 לנובמבר בחצות. אלפי חנויות ישתתפו גם הפעם בחגיגה, החל מרשתות אופנה, דרך חשמל ואלקטרוניקה ועד לצעצועי ילדים. כך שלא משנה איזה מוצר חיפשתם, עם שופינג IL תוכלו למצוא אותו במחיר אטרקטיבי ולרכוש אותו כחול-לבן.

אילו מבצעים שווה להכיר?

למרות שאלמנט ההפתעה של שופינג איי אל מותיר הנחות רבות בסוד, אפשר בהחלט לומר שיש למה לצפות. בשנים הקודמות הוצעו לצרכנים הנחות אטרקטיביות בגובה עשרות אחוזים, מבצעי 1+1, משלוחים ללא עלות וכדומה. כך שאם רציתם לבצע קנייה שווה, לתמוך בעסקים ישראלים ולהימנע מתשלומי מכס שנלווים להזמנות מחו"ל – שופינג IL זה הרגע שלכם. 

רוצות לרענן את מגירת האיפור? רשת אפריל למשל, צפויה להציע הנחות שוות ודוגמיות בכל קנייה. החלטתם להתפנק בחופשה? תופתעו אולי לגלות שגם בתי המלון הצטרפו לחגיגה, כשרשת המלונות פתאל לדוגמה, מציעה במסגרת שופינג IL 30% הנחה למזמינים דרך האתר. 

נוסף לרשתות הגדולות, תוכלו לתמוך גם במגוון חנויות ישראליות קטנות בקטגוריות כמו ריהוט, תכשיטים, מטבח, ציוד לחיות מחמד, מוצרים לבית ועוד. ומאחר שהדרך הכי טובה לנצל את החגיגה היא לסמן לעצמכם מראש מטרות מתאימות – אתם מוזמנים להכיר כבר עכשיו את החנויות המשתתפות. היכנסו לאתר של שופינג איי אל, עברו בין הקטגוריות השונות והיכנסו לזו שמעניינת אתכם. קנייה מהנה!

ארוחת בוקר במסעדה
בשופינג IL תוכלו למצוא מבצעים גם לארוחות במסעדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *