מלכת הסירים -כיריים

בכל מטבח הן נמצאות במקום הכבוד הראוי להן, הכיריים. אי אפשר בלעדיהן.

 

כיריים גז או כיריים חשמליות, הבמה המרכזית עליה מתרחשים כל הדברים החשובים באמת. סירים מבעבעים, תבשילים נרקחים וריחות טובים שעולים מהכיריים ומפיצים ריח חם וביתי בכל הבית.

 

כאחת שבישול היה רחוק ממנה והלאה, למדתי במשך השנים שכיריים הן דבר בכרחי במטבח שלי.

 

אם בעבר הרחוק הכיריים שהיו לי בדירות שכורות לא הופעלו כמעט ובקושי היו בשימוש, הכל השתנה כשיצרתי את המשפחה שלי.

 

לפתע בישול כבר לא היה מילה גסה, ושיש פיות להאכיל וצריך לדאוג להם למזון איכותי בריא ובעיקר מאוד טעים, התחלתי את דרכי החדשה בעולם הבישול.

 

הדבר הראשון שעשיתי זה לרכוש לעצמי כיריים גז איכותיים. משם והלאה הכל זרם לבד. תבשילים בושלו, מתכונים ורעיונות חדשים למאכלים טעימים הציפו את מוחי והדירו שינה מעיני.

 

נדבקתי בחיידק הבישול ונהנתי מכל רגע שעמדתי שם במטבחי החדש מול הכיריים החדשות ורקחתי בסירים.

 

בני הבית ראו כי טוב והחלו להתרגל לעבור במטבח ולראות את הכיריים בזמן הפעולה, לא נחו לרגע. בכל רגע נתון העמדתי עוד סיר על האש, והרי כיריים גדולות ומרווחות, איך אפשר שלא לנצל את כל הטוב הזה.

 

וכך קרה שבמשך שנים לא רבות הפכתי מאחת שלא היו לה כיריים בשימוש לאחת שלא משה מהכיריים שלה.

 

בכל יום אני פותחת את הבוקר בשיטוט קצר במרחב הבלוגים ברשת של מתכונים מעניינים , בתקווה שאמצא לי מתכון מעניין שלפיו אוכל לבשל היום תבשיל חדש ומעניין לארוחת הצהריים.

 

כל מתכון מעניין שאני מוצאת, אני משנה אותו במעט שיתאים לי ולבני משפחתי, מורידה את המצרכים שפחות רלוונטים לנו ומוסיפה במקומם את אלו שאנו אוהבים יותר ומשתמשים בהם באופן קבוע.

 

כך, אני לעולם לא משתעממת או חוזרת על עצמי. גם כשיש מתכון מנצח, שאותו בני הבית הכתירו כניצחון, אני דואגת שבפעמים הבאות שהתבשיל יהיה על הכיריים, אוסיף לו טוויסט קטן ומיוחד משלי.

 

הבישול הפך אצלי לתחביב עיקרי. כרגע הוא עדיין בשלב התחביב, אך מי יודע, אולי יבוא יום ואהפוך את הבישול לעיסוק העקרי שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *