לימודי קורס אימון | לימודי אימון | מאמן אישי | קוואצ ינג – קורס אימון

לימודי קורס אימון | לימודי אימון | מאמן אישי | קוואצ ינג – קורס אימון

מקצוע האימון הוא  תחום מרתק. הוא כולל בתוכו אימון אישי או מקצועי , גישור או אימון זוגי ומה שמקשר ביניהם היא הדרך שהאדם עובר תוך כדי האימון. למעשה באימון, האדם שמגיע לטיפול, שם לעצמו מטרה או יעד שעליה הוא ירצה לעבוד ויחד עם המאמן בונים תכנית עבודה בדרך להגשמת המטרה הזו הנכספת. בדרך, עובר האדם המתאמן שינוי עצמי פנימי אמיתי כיוון שבכל תהליך של שינוי יש עבודה פנימית ושיח פנימי של האדם עם עצמו מעבר לשיח שקיים באימון בין האדם והמאמן. בקורס אימון לומד המאמן להקשיב לשיח הפנימי של המתאמן שלו ולהוביל אותו בביטחה דרך התהליך העבודה האישי שלו למטרה הנכספת.

בקורס אימון שמים דגש על הדרך ולא רק על השגת המטרות. אמנם הלקוח מגיע לאימון במטרה להשיג דבר מה, וכמובן שהמטרה היא חשובה, אך למעשה כפי שמדגישים בקורס אימון, הדרך לא פחות חשובה מהאמצעי להשגה. מכיוון שהתהליך שאדם עובר תוך כדי האימון ישפיע על חייו יותר מאשר השגת המטרה עצמה. המטרה היא דבר חד פעמי ובחיי אדם מוצבות אינספור מטרות בכל פעם מחדש. ברגע שאדם עובר תהליך שהוא מודע לו ומכוון אותו, ומנתח אותו כפי שמלמדים בקורס אימון, אזי אותו אדם יוכל לצאת מהאימון עם חווית למידה , כשאר יש בידיו את הכלים להמשיך את התהליך בעצמו בבית ללא הליווי הצמוד של המאמן. בקורס אימון ילמד המאמן כיצד להכין את המתאמן לחיים ולא רק לעזור בנקודת הזמן הקטנה של פגישות האימון. לדעת כיצד ללמד את האחר, זהו נכס לחיים וזוהי הענקת המתנה הגדולה ביותר שהמאמן יכול לתת ללקוח שלו, כיוון שהוא לא רק פותר את הבעיה הנקודתית הוא מצייד אותו ביכולות לעשות את התהליכים ההלו גם בעתיד באופן עצמאי.

בקורס אימון מדגישים לכן את החשיבות של התהליך והלמידה מהתהליך, מהדרך. קורס אימון פורש בפני הסטודנט לאימון את המישנה של האימון ואת סודות האימון ובכך חושף בפניו את האני מאמין של המקצוע, אם הסטודנט יצליח להתחבר בבסיסו ליסודות אלו בקורס אימון, אזי יוכל ללא ספק ללמוד ולקבל את יתר התכנים שבנויים על יסודות אלו בדרכו להיות מאמן מוצלח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *