בניית אתר לעסק קטן – כמה פשוט, ככה מורכב

 

עסקים קטנים מנסים להגיע לכמה שיותר לקוחות היום על מנת להצליח לשרוד את התחרות הלא פשוטה שיש בשוק. הם משתמשים בכל מיני דרכים יצירתיות השמות יותר ויותר דגש על הלקוח כמו למשל שימור לקוחות, פנייה יזומה ללקוח, שימור קשר אישי וכך ליצור אצל הלקוחות השונים את התחושה שעדיף לקנות דרכם מאשר דרך עסקים גדולים אשר רואים בלקוח "עוד לקוח" ולא רואים את החשיבות של הלקוח האינדיבידואל. עסקים קטנים אלו זקוקים לחברה אשר מתמחה בבניית אתר לעסק קטן אשר תבליט אותם בייחודיותם ביחס לעסקים הגדולים ועל אף היותם קטנים, היא תיקח את הגודל שלהם ותמנף אותו כך שיראה כיתרון.

בניית אתר לעסק קטן היא מלאכה מסובכת הטומנת בחובה מחשבה רבה איך להדגיש את היתרונות של העסק הקטן כך שיעפילו על גודלו ומגבלותיו. כך למשל יקב בוטיק. יקב בוטיק זקוק לבניית אתר לעסק קטן כמוהו אשר ידגיש את היותו בוטיק, אקסקלוסיבי, מיוחד ושונה מהיקבים הגדולים ובכך ייתן לו יתרון על פניהם. הבעייתיות של יקבים קטנים היא שהם לא יכולים לייצר הרבה בקבוקי יין ולכן לרוב משווקים ישירות לחנויות יין ולא מגיעים לסופר מרקטים הגדולים, היכן שנמצאת המסה הקריטית של הצרכנים.

מאחר והם יכולים לייצר כמות בקבוקים קטנה יותר, הם מוגבלים בעלות המינימלית של בקבוק היין משום שעליהם לנקוב במחיר אשר יאפשר להם להיות רווחיים על מנת שהעסק ימשיך להתקיים. יקב בוטיק שכזה יפנה לחברה המתמחה בבניית אתר לעסק קטן על מנת שתבנה אתר בו יסופר סיפור ההקמה של היקב, הסיפור שעומד מאחורי כל בציר וכל יין מרגע קטיפת הגפנים ועד להליך הבקבוק ואף יוסיף את הסיפור של המשפחה שעומדת מאחורי היקב. בנוסף ישווק האתר את החנויות בהן נמכר היין ואת הטעימות המתקיימות ביקב. באופן זה, בניית אתר לעסק קטן כמו היקב תמלא את מטרתה – היקב יקבל חשיפה והדרך שבו יסופר וישווק תקנה לו יתרון על פני יקבי ענק שמוכרים בקבוקים בכמויות ענקיות ברשתות הגדולות אך ללא כל סיפור ייחודי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *