רכישת שברולט קרוז | רכב מרווח | שברולט מליסינג – שברולט קרוז

שברולט קרוז

שברולט קרוז היא מותג עולמי, אשר הביקוש לה גבוה בכל העולם. יש לה נוכחות בולטת על הכביש. תא הנוסעים שלה גדול ומרווח. תיבת ההילוכים שלה (שישה יחסי העברה). שיפורים רבים שבוצעו במכונית שיפרו, בין השאר, את צריכת הדלק. מדובר במכונית משפחית נוחה ומאובזרת. דגם זה משווק עם שתי גרסאות של מנוע בנזין- אחד מהם הוא 1.6 ליטר עם 112 כוחות סוס, והשני- מנוע 1.8 ליטר עם 140 כוחות סוס. הנסיעה נוחה בתנאי שלא לוחצים על הרכב יתר על המידה.

שברולט קרוז מתחרה בקבוצת המחיר שלה- 2 מול מכוניות ידועות. לא רק החזות החיצונית שלה, הגדולה והארוכה, הופכת אותה לאטרקטיבית אלא גם גימור הפנים האיכותי ונוחות הנסיעה המצוינת בתוך העיר, בין השאר הודות לכיול מתלים רך. עם זאת- בנסיעה בכבישים בין-עירוניים, במהירות גבוהה בכלל ובכבישים מעוקלים בפרט, מערכת המתלים הרכה היא לרועץ, היות שהיא פוגעת ביכולת הדינאמית של הרכב.

יש מכוניות אשר עצם שמן הוא שם דבר. אחת המכוניות שמשפט זה חל עליהן באופן מובהק היא שברולט קרוז.

 

רכישת שברולט קרוז

היום יש הרבה רכבים חדשים זולים במיוחד, בסדר גודל של 60 או 70 אלף שקלים בערך, אבל אלו לא יכולים לענות על הצרכים של רבים מאתנו. אם רוצים איכות, אמינות, עוצמה וטכנולוגיה מתקדמת, שברולט קרוז היא הבחירה הנכונה.

היום, נראה שהרבה יצרניות רכבים הבינו שרבים מאתנו לא יכולים להרשות לעצמם מכוניות חדשות במחירים של 100 אלף שקלים, פחות או יותר, ולכן אנו בוחרים רכבים יד שנייה ומעלה במחירים של חצי מזה או יותר. כדי להגדיל את המכירות, כמה מהן מציעות דגמים זולים במיוחד, בסדר גודל של 60 או 70 אלף שקלים.

המחיר הנמוך אומנם מפתה, אבל מי שמבין במכוניות ולו במעט יודע שיש לכך "מחיר" לא קטן. המכוניות זולות כיוון שהן פחות חזקות, פחות מפנקות ובדרך כלל גם אין להן את האמינות שרבים מאתנו מחפשים. אז מה כן כדאי לקנות? שברולט קרוז היא אחת הבחירות הטובות ביותר, גם לאנשי עסקים שרוצים להציג סטאטוס של יוקרה וגם למשפחות שרוצות תא מטען גדול.

היתרון של שברולט קרוז בא לידי ביטוי בכמה דרכים, כאשר הבולטים הן כמובן האמינות של הרכב, העוצמה שלו, הבטיחות והטכנולוגיה.

שברולט קרוז היא מכונית שקיבלה 5 כוכבי בטיחות לפי דירוג Euro NCAP, יש לה מנוע 117 או 140 כ"ס, יש לה עיצוב מרהיב וגם מערכת קישורית חדשנית שמתחברת לסמארטפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *