קורס מאמנים אישיים | אימון אישי | לימודים מקצועיים – אימון אישי לימודים

 

קורס מאמנים אישיים | אימון אישי | לימודים מקצועיים – אימון אישי לימודים

 

גומא הוא המרכז עבור לימודי אימון וגישור, ואכן הם מעניקים אימון אישי לימודים והסמכה שהיא נרחבת בתחומים הללו, מאז הקמתה ועד היום ניתן לרואת שמגיעים ללמוד בה אלפי מאומנים ואכן מכלת גומא הכשירה תחת ידה מאמנים ומגשרים מוסמכים.

 

גומא נחשבת למכללה המובילה בתחומי לימודי הגישור, היא מעניקה אימון אישי לימודים וכן יעוץ עבור המאמנים, וההסמכה שהיא מעניקה היא נסמכה מקצועית בתחום האימון והגישור.

בין הקורסים השונים שנלמדים בתכנית אימון אישי לימודים וכן הכשרת מאמנים ישנם למעשה שני סוכי פלטפורמות שונות של הכשרת מאמנים. ישנה התמחות באימון קבוצות, אימון משפחתי, אימון מתבגרים, ואימון שהוא זוגי. ובקורסים של הגישור ישנם קורסים שהם בסיסיים ויכולים להוביל להצלחה גם אם מקשרים את זה לענף הנדל"ן.

 

מחלקת האימון של גומא פועלת כבר כמה שנים ומעניקה אימון אישי לימודים החל מהחלק הפרטי והמוסדי. המאמנים של גומא הם אלה שהוכשרו על ידה במיוחד בשיטה המשלבת ונבחרו בקפידה.

כל המאמנים הם בעלי ניסיון שלך מעל 300 שעות התמחות.

בין היתר ישנם  שירותי אימון אישי לימודים אשר עוזרים לבעיות קשב וריכוז, יאמון מתבגרים, זוגי, תזונה נכונה ועוד.

 

גומא הוא אחד המוסדות הבודדים בארץ אשר מעניקים גם וגם- גם מכללה לצורך הכשרת מאמנים וגם שירותים של אימון אישי לימודים ועוד.

הדבר הבולט בגומא זה שהם מעניקים יחס איתי לכל תלמיד,

ואכן ישנם עשרות אלפי בוגרים אשר היו בכל הקורסים עד היום ואין ספק שהם הפכו להיות טובים בתחום ולאחר לימודיהם הצליחו להיות מאמנים מוצלחים.

 

אם כן גומא מציעה תכנית אימון אישי לימודים לצד שירותים של אימון וגישור, זה דבר אשר ייחודי לה.

כל אלו אשר הולכים ללמוד לימודי אימון אישי אלו הם אנשים שמרגישים שיש להם את השליחות עבור כך, ורוצים לעזור לאחרים ולסייע להם.

 

מפני שכיום הביקוש עבור אימון אישי לימודים הפך לביקוש כה רב אזי ישנו צורך במקומות לימוד רבים שמלמדים את הלימודים הללו, והכל תחת רמה גבוהה עם מרצים שנחשבים לטובים ומוצלחים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *