סוגי וילונות לבית

וילונות לבית

בחירת הוילונות לחדרים השונים בבית יכולה להשפיע על המראה הכללי של כל הבית. וילונות נמצאים שם כדי לספק פתרונות הצללה ולווסת את האור שחודר אל החדרים. בחירה בוילון המתאים חשובה כדי שהבית יהיה מואר ככל האפשר, אך גם שקט, אינטימי ונעים כשרוצים להשאיר את האור בחוץ.  אז במה לבחור? קבלו את הסוגים הפופולריים ביותר של וילונות לבית ולמשרד.

וילון גלילה: וילונות לבית שמגיעים עם מנגנון הפעלה ידני או חשמלי. הוילונות מגיעים במגוון רחב של דוגמאות, עשויים מבדים חלקים, מודפסים או בדי רשת. בנוסף אפשר למצוא וילונות גלילה עם בדי פי.וי.סי שיוצרים תחושה חשוכה והצללה מוחלטת.

וילון ונציאני: וילונות העשויים שלבים שלבים הניתנים להכוונה. אפשר למצוא וילונות לבית מסוג זה העשויים מאלומיניום, מעץ או מפי.וי.סי. הם מופעלים על ידי כבלים למשיכה ידנית ויש כאלו המופעלים באמצעות מנגנון חשמלי.

וילון ורטיקלי: וילונות שמורכבים משלבים מאונכים ומאפשרים הצללה מוחלטת או הצללה חלקית. יש כמה סוגים של וילונות ורטיקליים, ביניהם כאלו עם מסילות המופעלות באופן ידני באמצעות כבלים, או מסילות חשמליות שמופעלות באמצעות מנגנון חשמלי.

וילונות בד: וילונות קלאסיים שכולנו מכירים. יש לא מעט סוגים של וילונות לבית העשויים מבד שיכולים להיראות מודרניים ועכשוויים בדיוק כמו הוילונות שציינו כאן. הכל תלוי בסגנון התפירה ובבחירת הבד שלכם. וילונות בד מהווים גורם עיצובי קל יותר, כאשר אפשר לבחור מתוך מגוון גדול של בדים ולהתאים לכל חדר את הבד שמשתלב בצורה הטובה ביותר עם העיצוב הכללי בחדר. בנוסף, וילונות בד אפשר להחליף באופן קבוע ולנקות בצורה קלה באמצעות כביסה.

איך בוחרים וילונות לבית ?

  • מומלץ לחשוב על כיווני האור בבית ועל כמות האור שאתם אוהבים בבית ולמצוא את הוילון שעונה בצורה הכי טובה על הציפיות שלכם.
  • כדאי להשקיע מחשבה בבחירת הצבעים והעיצוב של הוילון, כיוון שהוילון אמור לשרת אתכם זמן רב. ביחרו בעיצוב נייטרלי שישתלב בכל שינוי שתעשו בעיצוב החדר.
  • בחדרי ילדים כדאי לבחור בוילון בעל מנגנון הפעלה בטוח יותר. מנגנון חשמלי עדיף ממנגנון ידני, כיוון שהילדים עלולים לשחק עם הכבלים הידניים.
  • ביחרו בוילון המיוצר על ידי חברה מוכרת, שידועה באיכויותיה ומציעה אחריות על הוילון.
  • בידקו מה דרוש כדי להתקין את הוילון והזמינו מתקין מקצועי כדי לקבל את התוצאה הטובה והעמידה ביותר.

וילונות לבית מוסיפים צבע, אור ושמחה לכל חדר. הם מאפשרים לנו להנות מכניסה של אור מבחוץ ויוצרים את האווירה בכל חדר בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *