מתנות לעונות שונות

השוק כיום מוצף בכל כך הרבה אופציות למתנות שהרבה פעמים אנחנו נותרים לגמרי חסרי אונים בבואנו לקנות מתנה. כאשר יש היצע כל כך גדול, בכל תחום בעצם, דבר טוב שניתן לעשות כדי להכניס קצת סדר בראש הוא חלוקה בין קטגוריות. במקרה הזה, ישנן הרבה קטגוריות שניתן להתייחס אליהן. אני אוהבת לבחור את זו של עונות השנה. מאחר ובישראל אין כל כך עונות מעבר, אני מתייחסת בעצם לקיץ ולחורף.

מתנות לקיץ

מה ניתן להביא לעונה החמה? למשל, פריטים שקשורים בים, בפעילויות חוץ, בספורט ומשחקים. ישנן מתנות למטבח שיכולות להתאים במיוחד לקיץ, כמו למשל כלי להכנת קרח בצורות דקורטיביות, כלי להכנת שייקים מרעננים או סט לגלידה. (על פי נתוני המכירות של גרופון, אלה פופולריים במיוחד). מבחינה פסיכולוגית,הקיץ מתאים להענקת פריטים שמשדרים צבעוניות וקלילות. בגדי קיץ ואקססוריז, בשמים קלילים ונדיפים, דיסקים שמחים וקופצניים וכדומה. ישנן גם אטרקציות המתאימות במיוחד לעונה החמה שניתן להעניק כמתנה, כמו טיול טרקטורונים, כניסה לפארק מים, רכיבה על סוסים, שיט וכדומה.

מתנות לחורף

לדעתי, מתנות חורפיות הן קטגוריה מעניינת ומאתגרת יותר. בעוד החורף עומד בסימן של קור, אפרוריות והישארות בבית, עלינו לחשוב על מוצרים שיהפכו את כל זה לנעים. הדיסקים יהיו מעט יותר עמוקים ועגמומיים, האטרקציות יהפכו לכאלה שניתן לעשות בתוך מבנה או חדר, כמו כרטיס להופעה או ביקור בספא. מעולם המטבח, זהו זמנם היפה של כלי האפיה (למשל כלים למאפינז או בראוניז), ספלי קפה או סט למרק. בגדי חורף הם אמנם יקרים יותר באופן כללי, אבל גם אלגנטיים לעין שיעור. אין כמו להעניק סוודר מפנק, ג'קט אלגנטי או מעיל יפהיפה בתור מתנה. מתנות חורפיות הולכות יד ביד גם עם מצעים וכלי מיטה' כפי שמעידים בפנינו אנשי החנות ורדינון. סט פלנל או פליז למשל הם משהו שכיף מאוד לקבל, כמו גם שמיכות שניתן להתכרבל בהן. מתנות חורפיות מקבלות פעמים רבות גוון רומנטי יותר, בגלל אופיין המיוחד. מארזי סדרות וסרטים הם גם משהו נהדר להעניק בעונה הקרה, וזאת מבדיקה עם אנשי חנות הדיסקים והדי וי די האוזן השלישית.

אבחנה זו עוזרת לנו להחליט ומצביעה על כך שלא בחרנו משהו באופן רנדומלי. באופן מוזר, בעקבות ההתרכזות בקטגוריה מסוימת, אנחנו יכולים לקבל הארה על הפריט המוצלח ביותר לאחר זמן מחשבה קצר מאוד. ואז, כל שנותר לעשות הוא להחליט על החנות המתאימה, עניין שאפשר לפתור פעמים רבות פשוט על ידי שיטוט באינטרנט. עניין כלכלי שיש לחשוב עליו: שימו לב שבדרך כלל כדאי לקנות מוצרים בסוף העונה, לכן כדאי אולי לחשוב מראש על מה אתם רוצים לקנות, ולהתכונן בהתאם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *