מכנסיים לילדים | מכנסי גברים במבצע | מחיר מכנסיים – מכנסיים

מכנסיים לילדים | מכנסי גברים במבצע | מחיר מכנסיים – מכנסיים

שורת השיר הידוע של להקת כוורת "נעליים קונים מהר וגרביים לא חסר. אך מגפיים ומכנסיים שתמיד קונים קומפלט קשה מאוד להשיג אותם כעת " חושפת בפנינו את חשיבותם של מכנסיים בעולמנו, והפעם לא בהומור וכאנקדותה קומית, אלא כהצהרה אמיתית אופנתית.

כאשר נכנסו המכנסיים לעולם האופנה הנשי היה זה מהפך ושינוי עצום בתרבות האנושית. אם עד אז נשים לבשו בעיקר שמלות או חצאיות, כעת המכנסיים פריט הלבוש הגברי והנועז שמחטב את הגוף וחושף את צורתו שם פעמיו להיות פריט הלבוש הפופולרי ביותר בעולם כולו.

מובן שהשינוי הזה בעולם האופנה לא נשאר רק בתחום הביגוד. מכנסיים לנשים היה צעד שלקח את כל הכיוון הפמניסטי ומעמד האשה קדימה. ההבדלים בין גברים לנשים בלבוש התבססו בעיקר על ההבדל בין מכנסיים לגברים ושמלות לנשים. כעת עם השינוי המבורך, כל אשה שלבשה מכנסיים נראתה לשמרנים בדיוק כמו גבר. סערה גדולה חוללו המכנסיים בקהילות השמרניות ועד היום מכנסיים הם טאבו בחלק מהקהילות והתרבויות בארץ ובעולם. למשל הדתיים שאינם נוהגים ללבוש מכנסי נשים, הנשים לובשות שמלות או חצאיות כי מכנסיים עבורם הם פריט לבוש שאינו צנוע ואינו מכבד את האשה.

לעומתם, הפמניסטיות ושוחרות קידום הנשים, ראו ומצאו במכנסיים כלי להצהיר בעזרתו אני כאן, קיימת ונמצאת ונחשפת לעיני כל ושווה לכל גבר בעולם. השיוויון בין המינים שהחל תופס את התאוצה ואת המקום המגיע לו בעת המודרנית הביא לפריחתם של המכנסיים שעד עתה שימשו אך ורק גברים , או נשים אמיצות במיוחד ופמינסטיות דגולות, כיום המכנסיים הם פריט הלבוש העיקרי של כל אשה בארץ ובעולם. המכנסיים נוחים יותר משמלות ואינם מגבילים בתנועה ניתן לעבוד אתם ולבצע כל דבר הדורש תנועה במרחב בצורה קלילה ונוחה יותר.

ללא ספק, נשים מעריצות את פריט הלבוש היקר להן מכל המכנסיים,והן לובשות אותם בקנאות לכל ארוע ובכל עת. עם הזמן, האופנה התפתחה על בסיס המכנסיים לכל אישה, ונוצרו שתי מחנות אופנה נפרדות, מכנסי נשים ומכנסי גברים, כשאר המכנסיים עברו התפתחות נוספת והותאמו לצורת הגוף הנשית כך שתחמיא לגופן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *