בגדי גברים

מחפשים חולצות לגברים? אלה המקומות שכדאי לכם לבדוק

בקיץ החם אתה צריך מלתחה רחבה עם הרבה חולצות. מחפש חולצות לגברים? הנה המקומות בהם כדאי לך לבדוק.

הקיץ הגיע. החום מתגבר. הלחות שוטפת והזיעה מטפטפת. אתה מוצא את עצמך מחליף יותר ויותר חולצות, מה שכמובן מצריך מהארון שלך ריאות ארוכות יותר. אבל כשאתה הופך והופך ורואה שאין לך מה ללבוש אתה מבין שהגיע הזמן לצאת למבצע מלביש. 

כדי לעזור לך למצוא חולצות גברים שיעשירו וימלאו לך את המלתחה, ריכזנו עבורך את המקומות בהם כדאי לך לחפש בגדים.

אופנת גברים
מצאו את האופנה המתאימה לכם

הודיס – אם אתם מחפשים את הבסיס

אם אתם מחפשים את הבסיס כדאי שתחשבו על הודיס, חברה ישראלית צעירה ומובילה שמציעה בגדי בסיס צבעוניים ויפים. הקולקציות של הודיס משלבות תחכום ופשטות שמעניקות ללובשים נוחות רבה ומראה מרענן. הבגדים של הודיס עשויים בעיקר מחומרים טבעיים, נעימים למגע ואיכותיים במיוחד. 

הודיס מפעילה חנויות שונות ברחבי הארץ. בחנות תוכלו לראות את החולצות בעיניים, למדוד אותן, ולהיעזר בצוות המוכרים המסור של החברה. אפשרות נוספת היא לבקר באתר האינטרנט של הודיס, ולהזמין חולצות משם. 

בקטגורית גברים באתר, תמצאו את הלשונית שנקראת חולצות קצרות, שם תוכלו לצפות בקולקציית החולצות הקצרות של הודיס. בקטגוריה חולצות וגופיות בעיצובים שונים, כאשר חלקן במבצעים כמו 3 חולצות במאה שקלים או השניה בחמישים אחוזי הנחה. 

כדי להבין מהי המידה הנכונה עבורכם תוכלו להיעזר בטבלת המידות באתר. הטבלה מסייעת להבין מהי המידה שלכם, על פי היקף החזה, היקף המותן והיקף האגן שלכם.

הודיס מציע חולצות וגופיות נוחות ובסיסיות שמתאימות במיוחד ללבישה יומיומית. אם אתם מחפשים משהו נוח ללבוש, הודיס תהיה בחירה מצוינת.

קסטרו – עיצוב לא מתנצל

אם הודיס מתמקדים בבסיס, קסטרו מחפשים קצת מעבר לזה. הבגדים של קסטרו משלבים עיצוב אנרגטי אורבני, עם שמחה ואופנה. הקולקציות משלבות איכות, עושר, הקפדה ותחכום, כך שהלקוח יקבל מענה אופנתי שלם.

רשת קסטרו מפעילה חנויות בכל רחבי הארץ, וגם אתר אינטרנט נוח המאפשר קנייה ברשת. תוכלו לגשת לאחת מחנויות הרשת ולמדוד חולצות, או להיעזר באתר ולהזמין משלוח עד הבית.

כדי למצוא חולצות לגברים יהיה עליכם להיכנס למחלקת הגברים ולבחור בסוג החולצות שברצונכם לראות. בקטגורית חולצות פולו תראו חולצות שני כפתורים בעיצובים וצבעים מגוונים. חלק מהחולצות קלאסיות יותר, ואחרות משלבות עיצוב נועז או לא שגרתי. 

בקטגורית חולצות T תמצאו חולצות בסיסיות יותר. תראו חולצות וגופיות בעיצובים נוחים שאולי יזכירו לכם את הבגדים של הודיס, אבל ישלבו עניין נוסף כמו כיתוב מעניין או גזרות לא שגרתיות.

אם אתם מחפשים משהו אלגנטי יותר תוכלו לנסות את מחלקת החולצות המכופתרות. גם שם תמצאו מגוון חולצות רחב, חלקן אלגנטיות מאוד ומתאימות לאירועים חשובים, וחלקן מתאימות ליומיום.

גבר מחוייט
שיק או שוק?

פוקס – החופש לבחור

חברת פוקס היא חברה גדולה המפעילה סניפים ברחבי ישראל. הבגדים של פוקס בסיסיים יותר משל קסטרו, אולם הם מעוצבים יותר משל הודיס. המחירים של פוקס נחשבים נוחים יותר, ותוכלו למצוא בחנות מבחר בגדי בסיס במחירים משתלים, בעיקר בסוף העונה. חולצות T, חולצות פולו וחולצות מכופתרות, אם אתם מחפשים חולצה שלא תהיה מיוחדת מדי בפוקס יש סיכוי שתמצאו.

רנואר – בגדים מעוצבים יותר ופחות

ברנואר, כמו במרבית רשתות האופנה תוכלו למצוא מגוון רחב של חולצות. טישרטים, חולצות פולו, חולצות ערב מכופתרות וגם חולצות מכופתרות ליומיום. תוכלו להיכנס לאחד מסניפי הרשת, או להיעזר באתר המצוין של החברה, שמסודר על פי מחלקות וסוגים. 

אם אתם מחפשים חוצות יומיום לגבר, תוכלו להיכנס לקטגוריית חולצות יומיום לגברים, ולצפות במגוון הרחב של החולצות המופיע שם. משובצות, חלקות, מעוצבות ומעניינות, תמצאו שם הכל ותוכלו להזמין בקלות את מה שאתם אוהבים.

פול אנד בר – ניחוח ספרדי

פול אנד בר היא רשת חנויות אופנה ספרדית המפעילה מספר סניפים בישראל. הרשת משלבת אלמנטים של מוזיקה, טכנולוגיה ווידאו במוצרי האופנה שלה, וכך יוצרת קו בגדים ייחודי לה. מלבד ישראל הרשת פועלת בארצות רבות ברחבי העולם ומשווקת גם מגוון חולצות. אם אתם מחפשים חולצות יפות ומעניינות, פול אנד בר עשויה להתגלות כאופציה מצוינת.

גולף – אבל יפה ונוח

גולף היא החברה הגדולה בישראל בתחום טקסטיל ועיצוב הבית, והיא מציעה קולקציות מגוונות של חולצות. בקולקציית הגברים של גולף תוכלו למצוא חולצות T מעוצבות, וכן חולצות מכופתרות מסוגים שונים. הבגדים של גולף איכותיים ומאוד נוחים וגם מעוצבים מאוד יפה. אם אתם צריכים חולצה לאירוע, גוף זו אפשרות מצוינת לחולצה נוחה שתהלום אתכם.

זיפ – באתר או בקניון

בזיפ אפשר למצוא בגדים מכל הסוגים. בגדים מעוצבים לאירועים וחולצות מודפסות שמתאימות למסיבת בריכה. לא משנה איזה חולצה אתה מחפש, תמצא אותה בזיפ. באתר תוכלו לנווט בין הקטגוריות השונות, ולבחור את החולצה שמתאימה לכם. אפשרות נוספת היא לכתת רגליכם ולהגיע לחנות זיפ שקרובה למקום מגוריכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *