כל פריטי הלבוש שיהפכו אותך לשיק ב-2020

כמו שיודעת כל פאשניסטה אמיתית, השיק האמיתי נמצא בפרטים הקטנים. אילו פריטים המלתחה שלך חייבת לכלול בשנה הקרובה, ומה יהפוך אותם לבחירה המנצחת שתלווה אותך לאורך זמן?

אפשר לדבר על סטייל לא מעט, אבל בסופו של דבר אנחנו מחליטות מה נלבש כשאנחנו עומדות בבוקר מול ארון הבגדים בבית ומביטות בשעון בלחץ. את ההחלטה המורכבת שגורמת לנו להרגיש ש"אין לנו מה ללבוש", אפשר לקבל בקלות רבה יותר על ידי אימוץ כמה פריטים שתמיד יהוו בחירה מנצחת. ללא קשר אם את יוצאת לעבודה, לדרינק עם חברות או למסיבה. 

מתכננת לבצע רכישה שתלווה אותך בשנה הקרובה (וגם אחריה)? הגעת למקום הנכון. בחרנו עבורך את הפריטים המושלמים לשנה הקרובה, החל מהחולצות, דרך המכנסיים ועד תיקים לנשים שישלימו את הלוק. 

ילדה בחנות
איך לבחור את הבגד הנכון?

להתחיל מהטופ

חולצות הבייסיק הן תמיד פריט לבוש טוב להתחיל איתו. אנחנו משלבות אותן בכל לוק, לובשות אותן למשרד וגם בערב עם ג'קט ונעלי עקב, ולעתים בונות את כל המראה שלנו בהתאם להן. גם השנה צבעי הבסיס ממשיכים להיות איתנו, ואם יהיו לך כמה חולצות בגווני לבן, אפור ובז', הן יתאימו גם לפרינטים הלוהטים שתרצי לאמץ על המכנסיים או העליונית. 

חולצות בייסיק
תמיד טוב שיש בארון

ועם זאת, בשונה מהעבר, המודעות הסביבתית שהולכת וגדלה השפיעה גם על עולם הבייסיק. מה שאומר שהגיע הזמן שתכירי טוב יותר את החומרים מהן עשויות החולצות שמלוות אותך, ותעדיפי את אלה שעושים טוב לסביבה וגם לגוף. כותנה אורגנית למשל, מבטיחה בגד נעים יותר, שיוצר בתהליך ייצור שלא כלל שימוש בחומרים מזיקים. 

להמשיך אל השמלה המנצחת

נשים רבות מתלבטות בכל פעם שהן בוחרות בשמלה, משום שאינן בטוחות אם לזנוח את המראה היומיומי לטובת משהו רשמי יותר. בפועל, שמלה לא חייבת לגרום לך להרגיש שאת באירוע. בקיץ הקרוב תוכלי למצוא שמלות קיץ לאירוע מתנפנפות מבדים מלטפים ופרינטים צבעוניים, במראה סופר קז'ואלי ולא מתאמץ. שרשרת גדולה, שיער אסוף ונעלי עקב, יכינו אותך לערב תוך רגע. לאירועים רשמיים יותר כמו חתונה למשל, תוכלי לבחור כמובן בשמלה השחורה, שעבור כל אחת מאיתנו מגיעה עם טוויסט אחר אבל תמיד גורמת לנו להרגיש במיטבנו. 

לאקססורי המושלם

תיקים מעור או מבד? תיק צד או תיק גב? ללא קשר לטעם האופנתי שלך, על תיקים אי אפשר לוותר. השוק של תיקים לנשים כולל מגוון רחב של אפשרויות, שיגרמו לך לשאת בנוחות את כל מה שאת אוהבת וכמובן גם יתכתבו עם הלוק הכולל שלך. השנה האחרונה התאפיינה בכניסתם של תיקי הגב, שהוכיחו כי תיק צד לנשים הוא לא האופציה היחידה. 

ב-2020, כשמדברים על תיקי גב לנשים מותגים רבים כבר לגמרי נמצאים בקטגוריה. כך שאם את צריכה לשאת איתך לפטופ, ספרים או כל דבר שמצדיק תיק גדול יותר, את ממש לא צריכה להתפשר על המראה הכולל. אם את בוחרת להיצמד אל לבוש בגוון אחיד, תיקים לנשים הן הדרך שלך להוסיף נקודת צבע בלי להתאמץ יתר על המידה. תוכלי לבחור בקשת גוונים רחבה שתמיד תעשה לך שמח בעין, ותקשה עלייך להיפרד מהתיק גם לאורך היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *