בגדי ילדים תלויים על קולבים

טיפים שיסייעו לכם בחיים עם בגדי הילדים

רכשתם בגדי ילדים יפים ואתם רוצים לוודא שהם יישארו כך לאורך זמן? הטיפים הבאים יעזרו לכם להבין למה בגדים מתכווצים בכביסה, איך מלבינים בגדי ילדים שהצהיבו ועוד

ניתן להלבין בגדי ילדים שהצהיבו במגוון דרכים

אתם קונים לילדים בגדים לחג או לגן, נרגשים יחד איתם ומגלים שהבגד שהזמנתם לא מתאים או יוצא מהמכונה קטן ממה שזכרתם. איך נמנעים מהטעויות הנפוצות ועוזרים לבגדים לשמש את ילדיכם לאורך זמן? כל התשובות כאן.

איך להלבין בגדי ילדים שהצהיבו?

בגדי הקטנטנים מצהיבים עם הזמן, בדיוק כמו הבגדים שלנו, ולכן לא תמיד נראים לבנים כמו שהיו ברגע הרכישה. אם אתם מתלבטים איך להלבין בגדי ילדים שהצהיבו, תמיד תוכלו לנסות את נוזלי הניקוי התעשייתיים. אבל אם אתם רוצים לנסות קודם שיטה טבעית, כל מה שנחוץ לכם הוא סודה לשתייה ולימון. פזרו את הסודה על החלקים שהצהיבו, ולאחר מכן מרחו עליהם פרוסת לימון. המתינו כרבע שעה, וכבסו את הבגד.

למה בגדים מתכווצים בכביסה?

כולנו נוהגים לומר שהילדים שלנו גדלים כל כך מהר, אבל לפעמים דווקא הבגדים הם אלה שמתכווצים. בגדים עלולים להתכווץ אם מכבסים אותם בניגוד להוראות היצרן, ולכן כדאי לעבור עליהן מראש. הסיבה שמאחורי ההוראות קשורה לסוג הבד, שכן חלק מהבדים רגישות לטמפרטורות וישנם גם כאלה שמומלץ לא להעביר למייבש. גיהוץ יכול לפתור חלק מהמקרים, אבל כדאי להימנע מהתסבוכת מלכתחילה.

איך לקנות בגדי ילדים באינטרנט?

ולבסוף, ישנה גם השאלה איך לקנות בגדים חדשים ללקוחות הצעירים שלנו. רכישה אונליין נשמעת כמו פתרון נוח יותר מאשר לנסוע איתם לקניון, אבל במקביל קיים הסיכון לגלות שמה שהזמנו לא מתאים. למצבים כאלה מומלץ לבחור באתר כמו סטפאין, שמאפשר לשלם רק אחרי המדידה. סטפאין הוא אתר של בגדים והנעלה בשיטת רכישה שונה – מזמינים את כל פריטי סטפאין שאתם מעוניינים בהם, ומרגע ההגעה יש לכם 72 שעות למדוד ולהחליט מה להשאיר ומה תרצו להחזיר. החיוב של סטפאין יהיה רק על הפריטים שנשארים אצלכם, מה שאומר שתוכלו לרכוש פריטים לילדים מבלי להסתכן בחוסר התאמה. 
להזמנת בגדי ילדים אונליין, היכנסו לאתר סטפאין: https://www.stepin.co.il/

בגדי ילדים - ג'ינס, חולצה מכופתרת לבנה, סנדלים
קניית בגדים באינטרנט מעולם לא הייתה קלה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *