חולצות סריגים | חולצות מכופתרות | חולצות נשים- חולצות

חולצות

רב הבגדים בארון שלנו מורכבים מחולצות. אין ספק שחולצות הן פריט הלבוש הנפוץ ביותר בכל ארון שהוא, של גברים ושל נשים, של ילדים ובכל הגילאים.

לעתים מספיק לנו מספר קטן של מכנסיים בארון כשכל החולצות שלנו מרכיבות לוקים שונים עם אותם המכנסיים. החולצות הן בולטות יותר כשאנו לובשים אותם כיוון שהמבט הוא בגובה העיניים לרוב, ולכן העין נחה דבר אשון על הבן אדם שעומד מולנו בגובה המבט על החולצה אותו הוא לובש וכך הופכות החולצות למושא המבט שלנו כשאנו בוחנים אנשים שמולנו.

אם כן יש חשיבות רבה ביצירת מראה לחולצות וחשוב להקפיד לבחור את החולצות שלנו בקפידה כי לרב הן יהיו נראות יותר וירכזו את מירב תשומת הלב מאשר המכנסיים.

קיימות חולצות במיגוון רחב מאוד של סגנונות. יש חולצות ארוכות כמו טוניקות שמגיעות באורכים שונים מתחת לקו המותן ולעתים עד קו הברך. אלה הן חולצות לא שגרתיות שניתן ללבוש אותן עם טייץ, והן מאפשרות קו ביניים בין חולצות לשמלות. קיימות חולצות קלאסיות, שהן חולצות גבריות מכופתרות ומחויטות לנשים ולגברים כאחד, כאלו עם צווארון כזה או אחר בדוגמאות גיאומטריות שונות, פסים או משבצות ואפילו חולצות מנוקדות.

קיימות גם חולצות זעירות כגון גופיות או חולצות בטן, חולצות שחושפות יותר בחזה או בכתפיים או שהן מעל קו המותן. חולצות סקסיות שחושפות או מדגישות את הגוף הנשי. ויש כמובן את חולצות הטי שירט הבסיסיות שכל אחד מחזיק בארון שלו, גברים ונשים, נוער וילדים, כולם אוהבים ללבוש חולצות בייסיק טי שירט עם דוגמה או הדפס, כאלו בגזרה הקלאסית.

חנויות רבות, מעצבים או רשתות אופנה מוציאות בכל עונה לשוק האופנה דגמים חדשים של חולצות מסוגים שונים. המטרה היא ליצור מיגוון רחב ולא יקר של חולצות שיהוו בסיס לקולקציית ברת השגה של כל אחד ויאפשרו לכולנו להתחדש עם פריט אופנתי בכל עונה, גם אם מדובר בשתיים או שלוש חולצות חדשות. ואין הרגשה נפלאה יותר מלהתחדש באביזר אופנתי או פריט לבוש חדש כזה או אחר, עצם ההתחדשות גורם לנו הנאה ואושר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *