חולצות – גיהוצים מסביב לשעון

 

אחת המצוקות הגדולות שיש לנשים זה החובה לגהץ בגדים מחויטים על מנת שיקבלו את המראה האלגנטי הנדרש אחרת כבר עדיף ללבוש משהו אחר. אין דבר גרוע יותר מבגדים אשר צריכים לעבור גיהוץ ולובשים אותם מקומטים. חולצות מחויטות הן הלבוש הקלאסי לעבודה משרדית – בין אם מדובר במשרדי ממשלה, משרדי עריכת דין, משרדי ראיית חשבון וחברות שונות. לגברים קוד הלבוש הוא ברור: מכנסיים מחויטים וחולצה מחויטת. החולצות המחויטות יכולות להיות עשויות מבדים שונים ובעלות גזרות שונות אבל צריך להיות להן צווארון וכפתורים. לבוש מחויט לנשים הוא קצת יותר מורכב משום שאפשר לתמרן יותר. יש חצאיות עיפרון ושמלות מחויטות או אפילו עם צווארון. עם זאת, אם מחפשים את הלבוש הקלאסי, זה יהיה מכנסיים מחויטים וחולצות עם צווארון, גם לנשים.

יתרה מכך, עורכי דין מחויבים ללבוש חולצות מחויטות לבית המשפט ואפילו נקבע בתקנות הלבוש שלהם שהחולצות צריכות להיות עם צווארון וכפתורים וכמובן בצבע לבן בלבד. הקושי בחולצות האלה הוא שהן דורשות כביסה בכל פעם שרוצים ללבוש אותן. מדובר על פעילות מעיקה ומציקה אשר לוקחת המון זמן ומי שחי חיים עמוסים ולחוצים לא מגיע לבצע אותה ויתרה מכך הזמן שלו כל כך יקר שזה הלכה למעשה בזבוז זמן להשקיע בגיהוץ. לפיכך יש לשלוח אותן לגיהוץ במכבסה ואז צריך גם לאסוף אותן מהמכבסה והדבר הופך למשאבת זמן והתעסקות מיותרת במנהלות. מעניין איך עוד לא הומצא המכשיר או הספריי אשר יהיה אפשר לרסס את החולצות כאשר הן יוצאות מהכביסה והוא יגרום ליישור הקמטים שלהן באופן מיידי.

מדובר ברעיון מהפכני אשר יכול לחסוך כל כך הרבה זמן ואף להוות תחליף מושלם למגהץ וקרש גיהוץ אשר תופסים המון מקום בבית. היתרון בלבוש מחויט של נשים הוא שהן יכולות להתחמק מחולצות מחויטות קלאסיות עם צווארון בלבוש של שמלה יפה או חולצה בעלת כפתורים וצווארון סיני אשר תהיה עשויה משי ואז היא נראית לא פחות מכובדת ומחויטת מאשר חולצה עם צווארון קלאסי וכך הן לא תצטרכנה לבזבז את זמנן בגיהוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *