המותג הטבעוני שמשנה את עולם האופנה

יותר ויותר מוצרים זוכים לתחליפים טבעוניים, ונעליים הן כבר מזמן לא יוצאות מהכלל. המותג הבא, שמבוסס על סטייל סופר מדויק, הפך נעליים טבעוניות לדבר הכי חם שיש

את ז'אן פול גוטייה, קרל לגרפלד וויויאן ווסטווד ממש לא צריך להציג בפני חובבי אופנה, שיודעים שמדובר בכמה ממעצבי העל הבולטים ביותר של העשורים האחרונים. ולמרות שלכל אחד מהם כיוון משלו ובחירות אופנתיות שונות, יש לפחות בחירה אחת ששלושתם בחרו לעשות – שיתוף פעולה עם מותג הנעליים מליסה. 

מליסה הוא מותג שידוע בייחודיות שלו, בקריצה הרעננה ובסטייל הבולט, והנעליים הללו מככבות על הרגליים של מיטב הפאשניסטיות לאורך כל השנה. אלא שנוסף לכל אלו, מעניין לגלות שמליסה מייצרת נעליים שהן לא רק יפות אלא גם ירוקות וטובות לסביבה, מאחר שמדובר על נעליים טבעוניות. אם אתם מחפשים כפכפים טבעוניות לקיץ, מגפיים טבעוניות לחורף ואפילו נעלי סניקרס טבעוניות למראה הכי קולי ולא מתאמץ שיש, אין ספק שהגעתם למקום הנכון.

נעליים טבעוניות
נעליים טבעוניות – גם יפות וגם כיף ללבוש אותם

איך צומח מותג נעליים טבעוניות?

בניגוד למה שניתן להניח, מליסה לא הוקם כמפעל לעיצוב נעליים אלא דווקא כמפעל שייצר אי שם בסוף שנות ה-70 כיסויי פלסטיק עבור בקבוקי יין. אחרי שבעלי המפעל חקרו ולמדו לעומק את החומר הזה, הם החליטו לעשות הסבה מקצועית לא צפויה ולעבור לעולם של עיצוב נעליים. נעלי מליסה הן כאמור נעליים טבעוניות, שעשויות גומי ממוחזר. והעובדה הזו הופכת אותן לידידותיות לסביבה, וגם לרגליים שלנו.

להבדיל מנעליים כבדות, לא נוחות או מגושמות, נעלי המותג הן קלילות, נוחות וקלות מאוד לשטיפה, ובזכות הרפידה שלהן אין חשש שתזיעו או תיתקלו באי נוחות כזו או אחרת. כל היתרונות הללו עזרו למותג לפרוח ולשגשג, ולצאת בקולקציות נעליים טבעוניות שמתאימות לכל השנה. בקיץ תמצאו במליסה כפכפים טבעוניות וקלילות לקיץ נעים, ואילו בחורף תוכלו ליהנות עם מגפיים טבעוניות וקלות שמתאימות בדיוק לקפיצה בשלולית. 

וכן, למרות שזה נשמע כמו משימה מורכבת, מליסה הצליחו אפילו להוציא נעלי סניקרס טבעוניות במראה סופר מגניב, שמתאים לגדולים וגם למי שרוצה להתלבש כמו גדול. תוכלו למצוא נעליים טבעוניות של המותג לנשים, גברים וגם לילדים, אז לגמרי אפשר להלביש את כל המשפחה. 

רוצים לרכוש? עכשיו זה קל במיוחד

אם אתם רוצים להתחדש עם נעליים טבעוניות לעונה הקרובה, כבר לא צריך לצאת מהבית או לחכות לפתיחת חנויות הנעליים. באתר של רשת סטורי, המתמחה בפריטי לבוש שיקיים ואביזרים לבית של מותגי האופנה המובילים, עשו עבורכם את העבודה. סטורי ריכזו קטגוריה שלמה של מוצרי מליסה, עם נעליים טבעוניות שוות במיוחד שילוו אתכם לאורך זמן. 

תוכלו למצוא באתר של סטורי נעליים במגוון מידות וצבעים, לאירוע מיוחד וסתם כדי להתחדש. עם כזה מבחר, כבר אין סיבה לנעול משהו אחר.

נעליים טבעוניות
המותג הטבעוני שמשנה את עולם האופנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *