בניית חנות באינטרנט – הפרויקט שלי לקיץ

 

השנה החלטתי שבחופשת הקיץ במקום לטוס לחוץ לארץ לחופשה אקח על עצמי פרויקט של בניית חנות באינטרנט. החנות שאני מנהלת למוצרי ספורט היא מאוד מצליחה באזור המושב שלנו אבל בגלל שעוד לא דאגתי לבניית חנות באינטרנט המכירות שלנו היו מוגבלות. היה לי ברור שבגלל שאנחנו מייבאים מותגים מעולים ונדירים לארץ, ברגע שאדאג לבניית חנות באינטרנט נוכל לנסוק בכמות המכירות למימדים חדשים. החלטתי שאני לוקחת את בניית חנות באינטרנט לחנות שלי כפרויקט לקיץ.

קבעתי פגישה עם איש מקצוע המתמחה בבניית אתרים על מנת להתייעץ איתו כיצד כדאי לבנות את האתר ואיך כדאי לשווק את המוצרים. הוא נתן לי רשימת משימות ובינהן צילום כל אחד מהמוצרים שיש לנו או קבלת תמונות באיכות גבוהה מהיצרן של המוצרים וכתיבת כמה שורות על כל אחד מהם. התבקשתי לתאר כל מוצר ולתת את המחיר לצרכן לעומת המחיר באתר אשר צריך להיות נמוך יותר. אחרי שעמלתי מספר ימים ארוכים בארגון כל המוצרים שיש לנו ובכתיבת התיאור שלהם חזרתי שוב לאיש המקצוע על מנת שיתחיל בהליך בניית חנות באינטרנט סוף כל סוף. ביקשתי שיפרסם כמה סוגים של חולצות שרציתי לקדם את המכירה שלהן ועוד כמה סוגים של נעליים.

אחרי כמה ימים הוא הראה לי את המבנה של האתר כפי שביקשתי כאשר פניתי אליו בבקשה לבניית חנות באינטרנט. האתר היה אפילו יותר מרשים ממה שחשבתי. שאלתי אותו איזה מניפולציות ופעולות להפעיל באתר על מנת לקדם מוצרים מסוימים ואיך אני מקבלת תחקור של הקליקים על המוצרים על מנת לדעת מה המוצרים שהכי הרבה מתעניינים בהם ולנסות להבין מדוע. היה לי ברור שבניית חנות אינטרנט יהיה המהלך שהכי יקדם את החנות שלי בשלב הזה והפצרתי באיש המקצוע שנעלה את האתר לאוויר. כעבור מספר ימים האתר היה באוויר והמכירות לא הפסיקו לעלות. עצם האפשרות להזמין את המותגים המיוחדים שמכרנו בחנות מחנות שנמצאת בארץ הפך את החנות של להרבה יותר אטרקטיבית. ידעתי שטוב שהחלטתי לדאוג סוף סוף לבניית חנות באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *