ביטוח מקצועי מחיר | אחריות מקצועית | ביטוח מקצועי לרופאים-ביטוח מקצועי

ביטוח מקצועי

 

פעמים רבות אנשים אשר עוסקים במקצועות חופשיים חשופים אל מול תביעות רבות המוגשות נגדם בעקבות הפרת חובתם ואחריותם המקצועית, בין אם זה טיפול שאיננו נכון ואיננו טוב, ובין אם זה מוצר פגום הניתן להם ועוד.

ביטוח מקצועי הוא ביטוח המעניק ביטחון לבעל המקצוע במקרה של תביעה כנגדו ומעניק פיצוי לצד ג', שהוא התובע.

לפני שבוחרים לרכוש ביטוח מקצועי יש לבדוק את הפוליסות בין חברות הביטוח השנות ולהשוות בין תוכן הפוליסה והמחיר משתנה בין חברה לחברה ויש לוודא שהוא עונה על כל הצרכים של המבוטח.

 

אדם אשר רוכש ביטוח מקצועי מעניק הגנה לעצמו ולעסק אשר הוא עוסק בו, גם אלו אשר עוסקים בפעילות עסקית מומלץ להם לרכשו ביטוח מקצועי משום שעל ידי כך הם מעניקים ביטוח לעצמם ויכולים להמשיך להתנהל בעסק שלהם ללא כל בעיה.

במידה ומבוטח איננו מצהיר על פעילות מבוימת שהוא מבצע אזי לא יהיה לו ביטוח מקצועי אשר יכסה אותו בזמן של תביעות, על כן יש להקפיד לבצע ביטוח אשר מכסה בכל עת ועל ידי כך להתנהל בעסק בצורה הטובה ביותר.

ביטוח מקצועי מגן על מבוטחיו מפני תביעות והוא אינו יעניק כיסוי עבור תביעות שהוגשו לפניי שנרכש הביטוח או בסיום תקופת הביטוח.

 

הביטוח מקצועי הוא ביטוח אשר מכסה ועל ידי כך האדם איננו צריך לשלם פיצויים נגד אותם תביעות היכולות להתרחש מלו בכל עת.

כאשר האדם נתון תחת תביעות הנובעות מצד הלקוחות איננו יכול להמשיך את פעילות עבודתו כשאר היה אלא ראשו טרוד בכך ועל כן מומלץ לרכוש ביטוח מקצועי המונע את הצורך להיות נתון תחת ריצות הנובעות בעקבות אותם תביעות.

 

כמו כן באמצעות כך בעל המקצוע אינו צריך לשלם פיצויים אלה בעצמו, דבר היכול להביא אותו לקריסה כלכלים במידה והתביעה עומדת על סכומים גדולים.

התעסקות עם תביעה יכולה להביא לאובדן שמו הטוב של בעל המקצוע ואובדן של כספים רבים העלולים להביא לסגירת העסק.

לכן, חשוב שלכל בעל מקצוע יהיה ביטוח מקצועי שיגן עליו ועל העסק בו הוא עוסק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *