בגדי ים החמים ביותר לקיץ 2021

קניית בגדי ים לנשים מהקולקציה החדשה מתחילה ממש עכשיו. אילו טרנדים בולטים צפויים להופיע על החוף, איך לבחור בגד ים ומה עוד כדאי לדעת כדי לעבור את העונה בהנאה?

אישה בבגד ים על סלעים ומחזיקה בקבוק מים
קולקציית בגדי ים לנשים ב-2021

השאלה אילו בגדי ים לנשים הולכים לככב על החוף בקיץ, מעסיקה בימים אלו את רוב הנשים ומסיבה טובה. אחרי שנה שלמה במהלכה כמעט ולא הורגשו חילופי העונות, מהסיבה הפשוטה שרובנו בילינו בעיקר בבית – הגיע הזמן לחזור אל הים. מהם הטרנדים שאת ממש לא רוצה לפספס בקיץ 2021?

פתחים א-סימטריים – בין אם את חובבת בגדי ים שלמים או ביקיני, אחד מהטרנדים החמים ביותר בעולם של בגדי ים לנשים השנה קשור לפתחים. תוכלי למצוא אותם בחלקם התחתון של הקאפים או בצדי המותן, והם תורמים מאוד ביצירת מראה מוארך ודקיק יותר.

הדפסים מעולם החי – הטבע ועולם החי צפויים לעבור אל הפרינטים של בגדי ים לנשים בקיץ הקרוב. מנומר, מנוחש והדפס זברה הם שלושת המובילים, ואחריהם מופיעים כל יתר הפרינטים בהם הפרחוני. במילים אחרות, כל מה ששמח וצבעוני.

מחשוף מרובע – טרנד בולט מאוד בכל הקטגוריות של בגדי ים לנשים. מחמיא, מפתיע ונראה מצוין.

ה"קרופ טופ" – מגופיה עם קאפים, לבגד ים שכיף לצאת איתו. פחות חשוף מהביקיני אבל מושלם כבגד ים המורכב משני חלקים. פתרון מעולה שמעצב את צורת החזה ושומר עליו במקום. מצוין גם לצורך יצירת איזון עבור בגדי ים עם קו ביקיני גבוה.

מה זה קו ביקיני?

קו ביקיני הוא האזור שתוחם את חלקו התחתון של בגד הים. ככל שקו הביקיני גבוה יותר, כך הוא מתחיל מנקודה גבוהה באזור החיבור עם הרגל. 

איך לבחור בגד ים?

המטרה העיקרית ברכישת בגדי ים לנשים היא לגרום לנו להרגיש במיטבנו. כך שאין כללים בנושא הזה, ולמרות שקיימים טיפים שונים המיועדים להדגיש, לטשטש, להסתיר או להבליט, בסופו של דבר ההחלטה הסופית תלויה בהעדפה האישית שלך. בכל הקשור לטרנדים, תוכלי לאמץ טרנד אחד או שניים, למדוד ולראות איזה לוק קולע לטעמך. קיץ נעים!

אישה בבגד ים עם כובע עומד על חוף ים
הטרנדים הבולטים ביותר של בגדי ים בקיץ הקרוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *