ארון הזזה | ארון במבצע | ארון בגדים בזול – ארון בגדים

ארון הזזה | ארון במבצע | ארון בגדים בזול – ארון בגדים

בעת בחירת ארון בגדים חשוב מאוד להתאים אותו לגודל החדר שבו הוא אמור להיבנות. לעתים, מדובר בחדרים קטנים למדי, שבהם עלול הארון להיראות גדול מדי ועלול לתפוס נפח רב מדי של חלל החדר. בדיוק לשם כך הומצא ארון הזזה.

ארון הזזה הוא ארון בגדים ככל הארונות, שבתוכו ניתן לאחסן בגדים, מצעים, ארגזים וכל חפץ שברצונכם לאחסן בתוך ארון סגור. ההבדל היחיד שבינו לבין הארונות הרגילים הוא שדלתותיו לא נפתחות אל חלל החדר אלא נעות על ציר אופקי שמותקן בארון ההזזה.

מדוע חשוב כל כך להתקין בחדרים קטנים ארון הזזה? משום שבחדרים אלה, כל משבצת פנויה של רצפה חשובה. גם אם לא נניח באותו מקום רהיט אחר, יש משקל ומשמעות רבה לחלל הריק שבכל חדר. אחרת, מי שנכנס אל החדר יחוש במחנק ובתחושת צפיפות לא נעימה.

בדומה לארונות בגדים בעלי דלתות רגילות, גם בארון הזזה ישנן אפשרויות רבות לחומרים שמהם יהיה עשוי הארון. ניתן להזמין ארון הזזה עשוי עץ מלא, ארון הזזה עשוי מלמין, ארון עשוי משילוב בין עץ לבין זכוכית ועוד. לבחירת סוג החומר שממנו יהיה עשוי אותו ארון הזזה תהיה השפעה על היכולת שלו לשרוד גם פירוקים והרכבות. ארון הזזה מעץ מלא יהיה עמיד בהרבה מארון הזזה שמדפיו עשויים סיבית מתפוררת.

מקובל מאוד להתקין דלתות של ארון הזזה העשויות מזכוכית מחוסמת. הטכנולוגיות הקיימות כיום מאפשרות להזמין דלתות בעיצובים מעיצובים שונים. באופן זה, ניתן להגיע להתאמה מרבית של אותו ארון הזזה לעיצוב החדר שאליו הוא מיועד.

ישנה חשיבות רבה מאוד לבטיחות של המתגוררים בבית. לכן, צריך לוודא שהארונות שאנחנו מזמינים הם יציבים ועמידים ושלא קיים חשש שיקרסו או שיפלו. החשש הזה גדול במיוחד כאשר מדובר על ארונות צרים, אך גם ארון הזזה רחב צריך להיבנות על ידי בעל מקצוע. בניית ארון הזזה על ידי נגר מומחה תאפשר לך להיות שקט ובטוח בידיעה שהארון ישמש אותך לאורך זמן רב ושהשימוש בו יהיה בטוח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *