ארון הזזה או ארון סטנדרטי מה עדיף?

ארון כבר הרבה זמן משמש אותנו לא רק כמקום אחסון לבגדים אלה גם לפריט עיצובי חשוב מאוד בחדר השינה ואולי גם הפריט העיצובי החשוב ביותר, כיום הארונות הנפוצים ביותר הם ארונות הזזה ולא סתם, העיצוב המודרני שולט היום בבית וארונות הזזה מייצגים את אותו טוב מאוד. גם כשמדובר בחיסכון במקום, ארון הזזה הם פתרון מצוין כאשר אין דלתות שזקוקות למקום נוסף כדי להhפתח חוץ מהמקום שהארון כבר תופס.

 

יש שחושבים שעיצוב זה הדבר המרכזי בבחירת ארון כי כמו שנאמר ארון בגדים הוא אולי הפריט העיצובי החשוב ביותר בחדר. אבל לא נכון לשים את העיצוב לפני הנוחות וקודם כל ולפני הכל אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הם דרישות האחסון שלנו כשמדובר בבגדים, מה הוא גודל הארון ההזזה שמתאים לנו ומה הם האלמנטים הדרושים לנו לאחסון הבגדים בין אם במספר מדפים לבין האם יהיה מתלה קולבים או לא.

 

לאחר שהבנו את הדברים האלה חשוב להתחשב בגודל החדר ובמקום שאנחנו מיעדים לארון הזזה. אם החדר גדול ומרווח אפשר לרכוש ארון גדול עם נוכחות אך שתתאים למימדי החדר, אם החדר הוא קטן ואינטימי יש לחשוב על ארון קטן שיתאים לאווירת החדר. דרך אגב, לא תמיד חייב להשתמש בכל המקום שיש לנו המיועד לארון. אם בחרנו בקיר מסוים שיכיל את ארון ההזזה, עדיין אפשר לרכוש ארון שיהיה קטן יותר ולא יתפוס את כל המקום, בחלל שנותר להציב אלמט עיצובי נוסף שישלים את התמונה.

 

עומק וצבע, כמה שיותר יותר טוב, חשוב לבחור ארון הזזה שיהיה עמוק. העומק הסטנדרטי בשוק הוא 60 ס"מ. אך אנחנו ממליצים על ארון הזזה אפילו עמוק יותר, עשרה סנטימטרים יכולים לעשות הבדל עצום וזה שווה את ההשקעה. לגבי הצבעים, אל תהססו לבחור צבע נועז. רוב האנשים הולכים על צבעי לבן על כל גווניו. אך אם כבר הבנו שהארון הוא הפריט המושך ביותר בחדר השינה אולי כבר עדיך לתת לו את הצבע הרואי לו. חשבו על צברים כהים, צבעוניים, שוברים שיגרה, fאלה שיבלטו אך יתאימו לאווירה של החדר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *