אימא טרייה? מזל טוב! אלה פריטים שכדאי לך להכיר

על מנת להעניק טיפול מיטבי לתינוק, כל מאמ זקוקה לקצת עזרה. מזל שעם נבחרת מוצרי מאמ והאתר צ'וזן, אפשר למצוא את כל הפתרונות במקום אחד

כולנו שמענו סיפורים מאימהות ומסבתות, על הימים בהם כל מה שהיה נחוץ לצורך גידול תינוק היה כמה חפצים בודדים. הרבה מאוד השתנה כמובן בשנים שחלפו מאז, וכיום תוכלי למצוא מוצרים רבים שנועדו כדי לסייע לכל מאמא חדשה. ולמרות שאת כמובן לא זקוקה לכל פריט ופריט, ישנן כמה הברקות שיכולות להקל מאוד על חייך ולהעלות חיוך על פני הבייבי שלך. כמה מהמוצרים שעושים זאת בהצלחה בשנים האחרונות שייכים למותג mam, ואם עדיין לא הכרת אותם, אז כמו לרכוש בגדי ילדים באינטרנט עכשיו זה הזמן גם למוצרי התינוקות.

לבייבי שלך מגיע את הטוב ביותר!

Mam לכל מאמ

תינוקות רבים ברחבי העולם גדלים עם מוצרי מאמ, ובזכות האתר צ'וזן הם מגיעים גם לישראל. היבואן הרשמי של Mam בארץ מביא עד אלייך את המוצרים המותאמים ביותר ליומיום של התינוק שלך, החל ממוצצים ועד ערכות ליולדת. המשותף לכולם? השילוב בין הניסיון הרחב, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והחשיבה על הבטיחות של התינוק שלך לאורך כל הדרך. אילו מוצרים של מאמ אסור לך לפספס?

  1. מוצצים שאף פעם לא תאבדי – הם מרגיעים, נוחים, נעימים ותמיד נעלמים כשהכי צריך אותם. מוצצים הם פריט שגורם ל"היסטריה" בכל בית עם תינוק על בסיס יומיומי, ועם המוצצים של Mam כבר לא תסבלי מהבעיה הזו. בין שלל מוצצי המותג תוכלי למצוא מוצצים זוהרים בחושך, שהם לא רק אורתודנטיים, בטוחים ונטולי רכיבים מזיקים כמו ביספנול A, אלא גם כאלה שקל למצוא אפילו באמצע הלילה.
  1. מיכל אחסון חלב אם שמתחבר ישר אל משאבת ההנקה – הכי פשוט, נוח ומהיר, בלי להתעסק עם העברות. המכלים של מאמ, שגם אותם תמצאי באתר צ'וזן, מתחברים ישר אל המשאבה, וכוללים כוסות, מכסים ותוויות שניתן לציין עליהן את כל המידע הנחוץ. 
  1. מחלק מנות שנכנס בדיוק לתיק – לא עוד מחלקים מסורבלים, גדולים וקשים לניוד.  מחלק המנות של Mam כולל מספר תאים, קל לריקון ובעל מבנה שטוח שמאפשר לך להכניס אותו בקלות לתיק ההחתלה. 
  1. נשכנים שמתאימים לגיל התינוק – הנשכנים של מאמ מסומנים לפי שלבים, כך שתמיד תדעי איזה נשכן לרכוש. הנשכן לשלב הראשון למשל, פותח במיוחד להתאמה מקסימלית לשיניים הקדמיות של התינוק, ובנוי במטרה להקל על כאבי הצמיחה שהתינוק חווה במהלך צמיחת השיניים. בשלב השני, מדובר בנשכן שמיועד להקלה על כאבי שיניים אחוריות.
  1. מגוון רחב של בקבוקים, להתאמה המושלמת לבייבי שלך – Mam יודעים שכל תינוק זקוק לבקבוק ייחודי, ולכן תמצאי בקבוקים שמתאימים בדיוק לצרכים של התינוק שלך. לך נשאר רק לבחור איזה בקבוק ילווה אותו, בידיעה שהוא זוכה לטוב ביותר.
בהצלחה עם הרך הנולד (-:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *