נעליים

איך תקלעו נכון למידות שלכם? המדריך להמרת מידות נעלי ספורט לגברים

קניית נעליים ברשת היא נוחה ויעילה, כל עוד אתם קולעים נכון למידה שלכם. איך נמנעים מטעויות בכל מה שקשור לרכישת נעלי ספורט לגברים? יצאנו למדוד ולבדוק

צרכנים רבים שכבר עברו לקניות אונליין, מתלבטים עדיין לפני עצירה בקטגוריית הנעליים. נעליים הן פריט שכיף ונוח להסתכל עליו ברשת, אבל לעתים קשה לנו לדעת אם הזוג שנראה טוב בתמונות אכן יתאים לרגליים שלנו. אז מה עושים? במדריך הבא נתרכז בהמרת מידות עבור נעלי ספורט לגברים, אבל הוא כולל גם עקרונות שנכונים לכל סוג של נעל. 

בשלב הראשון: מודדים

למרות שזה מחייב אתכם להיות מדויקים, מדובר במדידה חד פעמית שתשרת אתכם גם בהמשך. מה שאומר שכדאי לא לדלג עליה. איך זה עובד? באתר ראני, אתר הנעליים הגדול בישראל, ממליצים לעמוד על הרצפה ולמדוד את כף הרגל מהעקב ועד לבוהן באמצעות סרט מדידה או סרגל. ההמלצה העיקרית של ראני היא לשים לב לאצבע הארוכה ביותר, שאצל כל אחד מאיתנו יכולה להיות שונה. 

קניית נעלי ספורט אונליין – מציאות הדיגיטל 2021

בשלב השני: משווים לטבלה

ראני מצרפים טבלת מידות שמאפשרת לכל מודד לגלות מה מידת הנעליים שלו, עבור כל מותג של נעלי ספורט לגברים. אתם עשויים לראות טבלה דומה גם באתרים נוספים, וכדאי מאוד להסתמך עליה. לא רק בקטגוריה של נעלי ספורט לגברים, אלא גם בקטגוריות נוספות. 

למצוא את הנעל לפי תמונה

בשלב השלישי: שמים לב לפרטים הקטנים

ראני מציגים באתר השוואה לשני סוגי מידות, מידת US (אמריקאית) ומידת EU (אירופאית, המידה שאנו מכירים מהחנויות בישראל). שימו לב להבדלים בין השתיים בבואכם לבצע רכישה. ברמה הכללית, מידת US 7 תהיה בדרך כלל 40, מידת US 8 תהיה 41, מידת US 9 תהיה 42 וכדומה. במותגים מסוימים עשויה להיות סטייה של חצי מידה לפה או לשם, ולכן חשוב לעיין בקפידה בכל טבלה.

מה קורה אם אורך כף הרגל שלכם גדולה ממידה מסוימת אך קטנה מהמידה העוקבת? במקרה כזה, העדיפו לעגל כלפי מעלה. כך תימנעו מסיכון לנעל קטנה וצפופה מדי. 

אנחנו ממליצים לרכוש נעליים מאתרים הנותנים משלוח חינם ובעלי גישה להחלפה, לדוגמה: אתר הנעליים ראני נותן ללקוחותיו משלוח חינם ו 100 נקודות בהן ניתן לבצע החלפה או החזרה.
דוגמה נוספת היא אתר סטפאין הנותן אופציה להזמין מבלי שיתבצע תשלום בפועל עד למדידה, אחרי המדידה במידה ומשאירים את הנעל החיוב יצא לפועל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *