בית ספר בסטייל

איך לחזור לבית הספר בסטייל? ריכזו עבורכם את המוצרים הכי שווים

בכל שנה אותו ריטואל חוזר. חנויות המתמחות במוצרי בית ספר יוצאות בשלל מבצעים שאמורים לפתות הורים וילדים להתחדש במוצרים שווים וחדשים שיגרמו לכל הילדים בכיתה לקנא.

מכל עבר קופצות עלינו סיסמאות שונות – Back To School! זה הזמן להתחדש! יומנים מעוצבים! קלמרים מדוגמים! מכל עבר קופצות עלינו מודעות ואנחנו אמורים להתפתות לקנות את אותם המוצרים בלי לחשוב פעמיים. אז הפעם באמת – Back To School כמו שצריך, מה המוצרים שאי אפשר לחזור בלעדיהם לבית ספר ולפתוח איתם את השנה?

כלי כתיבה וצבעים
כלי כתיבה בסטייל

מחברות

אולי אחד מהמוצרים שהכי מזוהים עם חזרה לבית ספר ועם השהייה בין כותלי בית הספר ומאחורי שולחן הכתיבה הוא מחברת. אין באמת ערכת מוצרי בית ספר וחזרה ללימודים שיכולה להיות שלמה בלי מחברות. מגוון המחברות הוא עצום ואינסופי. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא שלל מוצרים, החל ממחברות צבעוניות, מחברות פרוותיות ומחברות פסטליות. טווח האפשרויות הוא עצום וניתן כאמור לבחור בין שלל מוצרים שיכולים להתאים לכל טעם, גיל, מגדר וכיס. כך, לצד מחברות מקושטות במיוחד הכוללות עיצובי פרווה מיוחדים ניתן למצוא מחברות סולידיות בצבעים יותר "רשמיים". מעבר לכך, ניתן למצוא מגוון רחב של מחברות עבור שימושים שונים. כך למשל, ניתן למצוא תחת הקטגוריה של מחברות מחברות שורות שכולנו מכירים וזוכרים עוד מימינו כתלמידים או לחלופין מחברות ריקות וחוברות צביעה שאפשר לצייר עליהן כיד הדמיון ובהתאם לרצונות שלנו. כמובן שגם אם נרצה שמוצרי בית ספר לא יכבידו יותר מדי על הכיס ניתן לראות האם אפשר לקנות מחברות במארז למשל, וכך לחסוך אולי בהוצאות – אפשרות שיכולה להיות מצוינת בעיקר עבור משפחות שיש להן מספר ילדים בגילאי בית הספר.

קלמרים

כל בית צריך מרפסת וכל ערכת חזרה לבית הספר זקוקה לקלמר. כמו במקרה של מחברות, ובעצם של עוד מוצרי בית ספר רבים כגון עפרונות, עטים ועוד, גם קלמרים יכולים להגיע בשלל עיצובים ודוגמאות. כך למשל, ניתן למצוא קלמרים בצבע כחול, בצבע ורוד ובצבע סגול. אפשרות נוספת היא לקנות קלמרים שהם בעצם שקופים ולמה לא? ככה תוכלו להשוויץ בתכולה המעולה שיש בתוך הקלמרים עצמם. כמו כן, כדאי לחשוב רגע ולבחור בין העיצובים השונים על גבי הקלמר עצמו, כגון קלמרי Unicorn או קלמרים עם הדפס של בת הים הקטנה.

מוצרים משלימים

מלבד המוצרים הבסיסיים כגון מחברות, עטים וקלמרים, ישנו עוד מגוון רחב מאוד של מוצרים משלימים שאין ערכה של חזרה לבית הספר שיכולה להיות שלמה בלעדיהם. אחרי הכל, לצד העפרונות כדאי מאוד להחזיק למשל במחדד למקרה שיגיע, והוא בהכרח יגיע, בו העפרון כבר לא יהיה חד. כמו כן, חשוב מאוד להחזיק בשדכן עבור העבודות השונות. כל אלו הם מוצרים שיתמכו במוצרים המרכזיים ויעזרו לכם לחזור לבית הספר בסטייל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *