איך להיות יועץ שיווקי מוצלח?

על ידי שיווק ניתן לבנות מערכת שלמה של סיפורים משכנעים אודות מוצר או שירות באמצעות כלים פשוטים החל מרק מילים וכלה בתמונות וסרטים. יועץ שיווקי שביסס את הקריירה שלו בעולם השיווק במשך שנים רבות יוכל לתרום ממומחיותו ולהוות כמעין מדריך לעולם השיווק וחברות וארגונים קטנים יוכלו להיעזר בשירותיו על מנת לבנות אסטרטגיה שיווקית. אזי, אחרי הצלחה של שנים בעולם השיווק יתכן שתרצה לגוון ולהסב ולהתקדם לתחום הייעוץ השיווקי. אם כן, כיצד ניתן להפוך ליועץ שיווק?

הבסיס להפוך ליועץ שיווק

הדרך להפוך להיות יועץ שיווקי הינה התחלה מכובדת בעולם השיווק. תואר ראשון בשיווק או במנהל עסקים ודאי יכין לך קרקע טובה בדרך אל המשרה הנכספת. במהלך התואר ודאי תיצור לעצמך תיק עבודות שישמש אותך בהמשך. הקפד לקשר את העבודות לתחום בו תרצה לייעץ בעתיד, כך תוכל לבנות לך גב עסקי שיתאר את תכונות הדבקות והיצרתיות שבך בענייני העבודה. בנוסף, לאחר השגת התואר יש למצוא עבודה בשוק התחרותי ולהעשיר את קורות החיים באמצעות עיסוק בתחומי העיצוב הגרפי והכתיבה. רוב הלקוחות העתידיים יבקשו דוגמאות לדברים שכבר עשית או כתבת. לכן, כדאי לשתף את תיק העבודות שלך ברחבי האינטרנט בבלוג או באתר ייעודי, תוך וידוא כי הפלטפורמה נוחה לשיטוט ומקצועית.

התמקצעות בתור יועץ שיווקי

תחום השיווק הוא תחום נרחב מאוד ומורכב מנישות רבות ומגוונות כמו עיצוב גרפי, שיווק באינטרנט, ועוד. על מנת להפוך להיות יועץ שיווקי טוב צריך לגעת בכל הנישות הללו וללמוד אותן לעומק ובנוסף להעשיר את הידע ולהתמקצע בחידושים וברעיונות העכשוויים בשוק השיווק.

מומחי שיווק מקצועיים רבים ממליצים להכנס לתחום הייעוץ ולהפוך ליועץ שיווק רק לאחר 10 שנות קריירה מצליחה בשיווק. במהלך בניית הקריירה עליך לחפש את מקומות העבודה שיתנו לך את כל ההזדמנויות ללמוד דברים חדשים ולהתקדם ותפקידך לשאוב את כל המידע האפשרי ולהתמקצע לגמרי בנושא. מומחיות היא הבסיס המושלם להפוך ליועץ שיווקי מצליח.

להיות יועץ שיווק במשרה מלאה זה אומר להיות בעל עסק לכל דבר. לכן, עליך למתג את עצמך ולהכריז על שם ייחודי, לוגו ולבנות אסטרטגיה שיווקית וכלכלית שלא תבייש אף יועץ שיווקי בתחום. כדאי להתייעץ עם יועץ שיווק מתקדמים בתחום ולשאוב מהם רעיונות והשראה לפרויקטים עתידיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *