אחריות רכב חדש על רכב BRZ

מקרה שקרה. הגענו ליום בו אנו רוכשים רכב חדש במיטב כספנו. חסכנו רבות למאורע ואנחנו מקווים שהכל ילך על מי מנוחות. המשפחה מרוגשת מהרכישה החדשה ולפתע הדרך לעבודה לא נידמת כל כך עכורה ובלתי כיפית. חווית הנסיעה הינה זורמת ומהנה. איזה יופי, לא?

עברה שנה, עברה שנה וחצי והרכב החדש, נניח למען המקרה, סובארו BRZ, עדיין מתנצנץ וחדש. אך כעניין שבשגרה יום שישי מגיע והבת הבכורה את האוטו שואלת על מנת לצאת לדיסקוטק. עוברים את הנוהל הקבוע של האזהזרה והעוצר השעתי אך מה לעשות, בכניסה חזרה לחנייה – את הרכב החדש היא במדרכה דפקה.
להגנתה היא מספרת שהבלמים לא עבדו כשורה.

ביום למחרת לקחנו את הרכב למוסך ומה אתם יודעים, הבלמים היו מקולקלים. עכשיו, אם מדובר היה ברכב רגיל של חברה שהיא לא Subaru הגיוני מאוד שהיינו משלמים ממיטב כספנו על השחיקה המוקדמת של הבלמים אבל מה אתם יודעים – סובארו מסתבר שהאריכה את האחריות על הרכב לחמש שנים(!). באם היינו קונים רכב מסוג אחר סכום כסף בלתי מבוטל היה מתנדף כלא היה – בעוד תודות למדיניות החדשה של סובארו זכינו לצאת מן הטיפול בהוצאה מינימלית על יישור הפגוש.

אחריות רכב חדש – תנאי חיוני

כאשר אנחנו בוחרים את הרכב שאותו אתם מקווים לרכוש אין ספק כי אחד הפרמטרים הכדאיים להתחשב בהם הינו זמן האחריות על הרכב. בעוד חברות רבות מנפיקות שנה ואולי שנתיים של אחריות (בלי נדר), חברת סובארו מאפשרת 5 שנות אחריות לרכב וזה ממש נחמד. בין אם מדובר ברכב מסוג BRZ, בין אם בסובארו אימפרזה, סובארו פורסטר, XV ועוד ועוד – ההיבט הזה בלתי משתנה, האין זה מיוחד?

מקרה זה הוא אולי נקודתי אך לא אחת יוצא שהלקוח יוצא לעיתים מקופח מסיבות שלא לו ואין שום סיבה שעליו יהיה לשלם את המחיר על כך. כאשר אנו רוכשים רכב במיטב כספנו אנו מצפים לקבל את המוצר האמין ביותר, האיכותי ביותר והעמיד ביותר מתוך ציפייה כי המפרט הטכני והתפקוד של הרכב יעמדו בתנאי הזמן וישרתו אותנו לאורך שנים. דומה שחברת סובארו מודעים לכך ועל כן השירות החדש שאותו הם מציעים מבטיח ללקוח שגם אם קרתה איזו תקלה שלא לגמרי בשליטתם – האחריות היא הינה עליהם, וזה מכובד מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *