אחריות מקצועית | ביטוח למטפלים | ביטוח- ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים זהו ביטוח אשר נועד עבור כל אלו העוסקים כמטפלים.

אדם אשר עובד כמטפל צריך לקחת בחשבון שהוא יכול להיות עלול בכל עת לתביעות המגיעות מטעם המטופלים. פעמים רבות מטופלים שונים מרגישים שלא ניתן להם הטיפול אשר לו הם ציפו ועל כן הם הולכים ותובעים את בעלי המקצוע שהגישו להם את אותו טיפול רשלני.

מטפל אשר רוכש ביטוח אחריות מקצועית למטפלים מקבל כיסוי גם עבור נזקי רכוש או על גוף צד שלישי אך אינו מקבל פיצוי מחברת הביטוח אודות הנזק הפננסי אשר יכול לנבוע מכך.

והנה לדוגמא אדם אשר עוסק כטכנאי מחשבים שהגיע לתקן בעיה, השבית רשת שלמה שלא לצורך וגרם להפסד של זמן עבודה יקר. טכנאי חשמל שגרם לניתוק זרם החשמל ולמניעת אפשרות עבודה במחשבים. זמן הוא כסף והטכנאים עלולים להיתבע על הנזק הזה. אם תהיה להם רק פוליסת ביטוח צד שלישי – היא לא תכסה את הנזק המשני, של הפסד זמן העבודה של הלקוח.

רק ביטוח אחריות מקצועית יכול להכיל מרכיבים שיכסו את הנזקים הללו.

ביטוח אחריות מקצועית יכול להעניק לכם, כנותני שירותים וספקי מוצרים, שקט נפשי וביטחון שלא תיקלעו שלא בטובתכם להרפתקה משפטית מפוקפקת שתכלה את כספכם.

ואכן מפני שישנם תביעות כה רבות המתקיימות מצד הלקוחות אזי מומלץ וכדאי להיות מבוטחים מראש בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית למטפלים.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים הוא הביטוח הרלוונטי עבור כל אלה העוסקים במקצועות החופשיים גם אם מדובר במטפלים המתעסקים במקצועות גדולים או במקצועות פשוטים יותר, כל מקצוע בפני עצמו המתנהל אל מול לקוחות חייה בביטוח אחריות מקצועית למטפלים ואדם אשר עובד כמטפל מסוג כלשהו ואינו רכש ביטוח זה עלול למצוא את עצמו בטרטורים אחרי בתי משפט ותביעות שונות בגין כל התביעות הנעשות מצד הלקוחות שמרגישים שנעשתה מולם רשלנות ואינם זכו לטיפול מאסיבי וראוי.

על ידי ביטוח אחריות מקצועית למטפלים יכול האדם להמשיך לעבוד בעבודתו בראש שקט וללא חששות, אם כן כדאי לרכוש ביטוח זה כבר בעת שנכנסים לעבודה חדשה המתנהלת עם לקוחות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *