שמיכות מצמר | שמיכת פוך | שמיכות- שמיכות פוך

שמיכות פוך

שמיכות הפוך הינן המצאה כה טובה עד כי למעשה בשנים האחרונות הן הפכו לשם כולל של כל שמיכות החורף. שמיכות הפוך מחממות ומפנקות, מעניקות חוויה אישית וייחודית של הנאה אינסופית. שמיכות הפוך המיוצרות כיום באזורי העולם השונים מיובאות לארץ כאשר כל אחת מהן מציעה איכות שונה. בעת הבחירה של שמיכות פוך חשוב לוודא את תו התקן, ממה בדיוק שמיכת הפוך עשויה ומה היא מציעה למשתמש בה.

רבים אינם יודעים אולם למעשה שמיכות פוך יכולות להיות עשויות מנוצות אווזים בלבד. שמיכות שאינן עשויות נוצות אווזים לא ייקראו כך הלכה למעשה. אמנם שם זה תפס את התחום כולו אולם באופן רשמי שמיכות פוך מהוות רק שמיכות העשויות נוצות אווז. גם שמיכות הפוך השונות נחלקות ביניהן על פי סוגים ורצוי להכיר את הסוגים השונים בטרם מקבלים את ההחלטה הסופית. אלו אשר אינם מעוניינים להשתמש בנוצות אווז אמיתיות בשל עקרונות או מודעות לשמירה על הסביבה יכולים למצוא כיום מגוון רחב של שמיכות פוך סינטטיות.

שמיכות הפוך העשויות נוצות אווזים מציעות למעשה כמה סוגים שונים של אפשרויות. בין הסוגים ניתן למנות את שמיכות הפוך העשויות נוצות מלאות, שמיכות הפוך העשויות נוצות ושילוב חומרים סינטטיים או טבעיים אחרים, שמיכות פוך העשויות פלומת אווז בלבד, שמיכות פוך העשויות פלומה וחלק פנימי של הנוצה ועוד. כל אלו מאפשרים בחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות.

כמובן, כל שמיכה וסוג של שמיכה הינם בעלי אופי שונה. השמיכות הכוללות פלומה בעיקר הינן שמיכות קלות הרבה יותר ומחממות הרבה יותר. השמיכות העשויות גם חלקן הפנימי של הנוצות הינן שמיכות כבדות יותר בעיקרן ופחות מחממות. בשל העבודה הנדרשת על השמיכות ולצורך ייצורן של שמיכות הפוך הטבעי המלא, המחיר של שמיכות אלו עולה פי כמה מאשר מחירן של שמיכות פוך רגילות או שמיכות אחרות בעלות עירוב של כמה חומרים.

על מנת לבחור את השמיכה הטובה ביותר רצוי לשקלל את כל הנתונים הרלוונטיים ולבחור אך ורק את השמיכה המתאימה ביותר מבחינה עקרונית ומעשית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *