קניות ברשת | הזמנת בגדים מחו"ל | שופינג באינטרנט – הזמנת קניות באינטרנט

הזמנת קניות באינטרנט – השירות ששינה את חיינו

הרבה דברים השתנו לטובה מאז שהאינטרנט הפך להיות פלטפורמה מבוקשת בקרב עסקים, ביניהם התפתחות התופעה של הזמנת קניות באינטרנט על ידי צרכנים שמאסו בזמן ובטרחה שנדרשים מהם כדי לעשות קניות.

האינטרנט הפך להיות פלטפורמת פרסום ושיווק מבוקשת בקרב עסקים, בשל עלויות נמוכות יחסית ותמורה גבוהה יותר בהשוואה לפלטפורמות שיווק ופרסום אחרות. למרבה הפתעתם, העסקים גילו שהאינטרנט יכול לשמש אותם להגדלה של ההכנסות לא רק על ידי פרסום זול כי אם גם על ידי מתן פלטפורמה לצרכנים לעשות הזמנת קניות באינטרנט ולחסוך זמן וטרחה.

הצרכנים קונים ומרוויחים הרבה יותר

כאשר אנחנו הולכים לסופר באופן אישי כדי לעשות את הקניות שלנו לבית, אנחנו לפני הכל משקיעים זמן. הלא צריך להגיע אל הסניף וחזרה, וככל שהסניף מרוחק יותר מהבית כך הנסיעה ארוכה יותר. לעומת זאת, הזמנת קניות באינטרנט לא גוזלת מאתנו זמן על נסיעות, ואנחנו אפילו לא צריכים לצאת מהבית.

החיסכון בזמן שמרוויחים הצרכנים כאשר הם עושים קניות דרך האינטרנט קשור גם לעובדה שבסופר הם צריכים להתהלך על פני שטח נרחב כדי לאסוף את המוצרים שלהם, ולאחר מכן להמתין דקות ארוכות (בשעת שיא) בתור לקופה. הזמנת קניות באינטרנט יכולה להסתיים תוך מספר דקות, גם אם מדובר בקנייה גדולה. הסיבה לכך היא שכל המוצרים מחולקים באופן מסודר לפי מחלקות. מעבר בין מחלקה אחת לאחרת מתבצע בלחיצת כפתור, וכך גם איסוף כל המוצרים שרוצים לקנות. לבסוף, ניגשים לעמוד של סל הקניות ואם הכל כשורה ניתן לבצע את התשלום באופן מיידי.

הזמנת קניות באינטרנט חוסכת מאמץ פיזי

לצערנו, רובנו לא גרים בבניין עם מעלית, או לפחות לא מעלית תקינה לגמרי. כמו כן, רבים מאתנו וודאי גרים בקומה גבוהה בבניין ללא מעלית, מהסיבה הפשוטה שמחירי דירות כאלה הם נמוכים יותר. במצב כזה, כאשר עושים קנייה גדולה לבית, נדרש מאמץ פיזי לא קטן כדי להוביל את השקיות מהרכב אל הדירה, והמאמץ עוד יותר גדול אם כלל אין רכב פרטי ומסתמכים על התחבורה הציבורית.

הזמנת קניות באינטרנט כוללת משלוח עד הבית בעלות סמלית. אומנם זה אומר שמשלמים יותר עבור הקנייה, אך חוסכים מאמץ גדול. בכל מקרה, העלות דומה להוצאה הנדרשת עבור נסיעות הלוך וחזור לסופר. וכמובן שגם הזמן שלנו יקר; אין סיבה שנבזבז אותו לשווא כשיש פתרון טוב יותר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *