קולקציית בגדי ים | בגד ים ביקיני | בגדי ים- בגד ים

בגדי ים -בגד ים

בגדי ים הם בגדים אשר נועדו בכדי שתהיה אפשרות ללכת לבריכות ולים ולשחות בהנאה מרובה במים, שכן מטרתם של הבגדי ים היא להקטין את החיכוך בין העור והמים.

הבגדי ים מיוצרים מבד מיוחד אשר נועד במיוחד עבור המים, הבגד ים נצמד לגופו של האדם ועל ידי כך מאפשר לו לנוע במים ללא הרגשת כובד של לבוש על הגוף.

ישנם בגדי ים המיועדים לגברים, וישנם כאלו המיועדים לנשים.

כאשר נגשים לחנויות השונות בכדי לרכוש בגדי ים אזי ניתן לראות את כל הקולקציה הרבה הקיימת.

הגברים לובשים בד"כ מכנס בגד ים, אותו מכנס מיוצר מבד מיוחד המתאים במיוחד לשחייה ושהייה במים.

ישנם גם גברים אשר לובשים תחתון מסוג בגד ים, וכן ישנו מכנס ספידו קצר וצמוד לגוף האדם.

גם עבור הנשים ישנה בחירה רבה, ישנם בגדי ים שלמים המעניקים כיסוי לחלקים רבים מהגוף, וכן ישנם בגדי ים המכונים ביקיני- אלו הם בגדי ים המורכבים משני חלקים כאשר כל חלק מכסה את האזורים האינטימיים.

ואכן נשים רבות רוצות להראות במיטבם כאשר הן לובשות את הבגדי ים ביקיני ועל כן הם מקפידות במהלך ימות השנה לבצע אימוני ספורט שונים ותרגילי כושר אשר עוזרים להם לחטב את גופם, ובכך כאשר מגיעה תקופת הקיץ והם רוצות ללכת לים ולבריכה וללבוש בגד ים ביקיני הם יודעות שגופם חטוב ומוכן לקראת כך.

אך כאשר לובשים את הבגדי ים והולכים לים או לבריכה חשוב להקפיד למרוח קרם הגנה, משום שהקרם הגנה מסנן את קרני השמש החמות ושומר מפני סכנות העלולות לנבוע מאותם קרני שמש חמות.

אך למרות זאת ניתן לראות שנשים רבות מורחות שמנים שונים על גופם כמו שמן קוקוס, שמן גזר, וכו' משום שעל ידי שמנים אלו הם יכולות לתפוס שיזוף מהיר כאשר הם שוכבות בחוף הים להשתזף עם הבגדי ים.

ניתן אף לראות שבגדי ים ביקיני של נשים מיוצרים בסגנונות שונים, ישנם בגדי ים ביקיני עם קשירה על הצוואר, וישנם כאלו שהם מדגם סטרפלס שהוא ללא קשירה על הצוואר ועל ידי כך כאשר משתזפים אין את הסימן של הקשירה.

כל בחורה יכולה לבחור בבגד ים אשר מצא חן בעיניה ביותר ולהנות ממנו לאורך כל תקופת הקיץ, וכן לעיתים גם בתקופות החורף כאשר הולכים לבריכות מחוממות וג'קוזי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *