מופעי מוזיקה בישראל | זמר ישראלי שלומי שבת | כרטיס להופעה – שלומי שבת

שלומי שבת

אחד האומנים והיוצרים המקומיים בארץ שזוכים להערצה והתלהבות רבה מהיצירות המוזיקליות שלו, הוא שלומי שבת. הזמר והיוצר שלומי שבת הוא זמר ואומן מיוחד, כזה ששר ומופיע מהנשמה. כולם מזהים את שלומי שבת עם אבא, איש טוב, לב, נשמה בנוסף לפן המקצועי שלו ולקריירת המזיקה המפוארת שלו. שלומי שבת נגלה אלינו דרך שיריו כאדם טוב לב ואוהב שיש לו מה לתת, וכולנו כמהים לקבל ממנו את העושר האומנתי שלו.

מוצא משפחתו של שלומי שבת היא מטורקיה ולכן גדל שלומי שבת על הזמר הטורקי והתחבר בבגרותו לזמר המזרחי. הוא משלב את היצירות שלו דרך המוזיקה המזרחית עם הרבה נגיעות של טורקית בשיריו. התרפקות על זכרונות ילדות מהבית ועל הבסיס המוזיקלי עליו הוא גדל. הבסיס המוזיקלי הטורקי האתני והאוטנטי הזה נותן נופך מיוחד ואמיתי למוסיקה של שלומי שבת וחושף את המציאות שלו בפני כולנו, הוא פותח לנו דלת אמיתית והצצה אל חייו המשפחתייים והאישיים ונותן לנו להכנס אל עולם אחר שונה משלנו דרך המוזיקה שלו.

השיר של שלומי שבת בגלל הרוח הוא זה שהביא אותו לתודעה הציבורית הנרחבת, בעזרת אחותו של שלומי משבת לאה שבת שהלחינה אותו, גם היא יוצרת ישראלית מפורסמת, השיר רק בגלל הרוח פתח את העולם בפני שלומי שבת ואת שלומי שבת בפני העולם. היכולות המוסיקליות שלו יוצאות הדופן שמו אותו על המפה המוזיקלית.

בשנים האחרונות הרבה שלומי שבתלהשתתף בתכניות טלויזיה הקשורותלשירה ומוסיקה כאחד מהשופטים בתחרות. התוכניות טלויזיה הפופלריות הללו פתחו עוד נדבח בפניו של שלומי שבת וחשפו אותו בפני קהלים נוספים שלא הכירו את המוזיקה שלו ואת שלומי שבת ויצירותיו. התוכניות בידור הללו בעלי אחוזי צפיה גבוהים נתנו לו עוד קהל מעריצים של חברה צעירים או מבוגרים שלא הרבו לשמוע את המוזיקה שלו ונחשפו אל שלומי שבת דרך תוכניות אלו.

שלומי שבת הוא אחד הזמרים הנחשבים והאהובים ביצירה המקומית. הוא נוהג להופיע בכל רחבי הארץ וממלא אולמות נרחבים בקולו החודר ללב ובמוסיקה המזרחית עם נגיעותמרגשות ומיוחדות מבית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *