מאזדה 3 מובילה בליסינג פרטי

שוק הליסינג בישראל הלך והשתכלל לו עם השנים וכיום ניתן לקנות בליסינג כל כלי רכב שקיים ובתנאי תשלום מגוונים, אך דבר אחד נישאר קבוע – מאזדה 3 היא רכב הליסינג הפופולארי בישראל.

כניסת הליסינג הפרטי לישראל

כמו כל דבר טוב שמצליח בארצות הברית, כך גם הליסינג הגיע לישראל באיחור קליל אך צבר תאוצה במהרה ובעשור האחרון יותר ויותר נהגים עולים על הכביש ברכבים שניקנו על בסיס ליסינג פרטי מאשר בקניה של רכב במזומן אם מסוכנות הרכב של היבואן או ביד 2 מנהג קודם.

ליסינג פרטי הוא למעשה שיטת רכישה שמאפשרת קניה של רכב חדש או יד שניה (בדרך כלל עם יד 1 בלבד לפניו) על ידי תשלום מיקדמה כלשהי עבור הרכב (בדרך כלל בשיעור של 15-25 אחוז משוויו), סדרת תשלומים לאורך 3 שנים (לעתים יותר או פחות – תלוי ברוכש במרבית המיקרים) ולבסוף תשלום עבור רכישה מלאה של הרכב בשיעור של האחוזים הנותרים בעיסקה (35-50 אחוז בדרך כלל) משוויו של הרכב.

היתרון בעיסקה הוא שלא צריך כסף רב לרכב חדש או לכזה שהוא רק בן שנתיים שלוש וכמובן, היתרון המשמעותי הוא שלרוכש הרכב באמצעות הליסינג יש אופציה לעבור לרכב חדש כשהוא מנצל את יתרת שווי הרכב שכבר רכש כמיקדמה קיימת ואז נותר לו רק להמשיך לשלם תשלום חודשי עבו רהרכב החדש שיעבור אליו. הדבר מאפשר מדי 3 שנים לנסוע ברכב חדש והכל במסגרת הליסינג הפרטי.

במסגרת רכישה באמצעות ליסינג ניתן לבחור מביחן מרבית כלי הרכב הקיימים בשוק המכוניות בארץ אך מי שמובילה מזה מספר שנים את שוק הליסינג בארץ היא מאזדה 3 היפנית שהפכה למעין סמל של רכבי הליסינג בישראל עם ציי רכב שלמים מסוגה בקרב חברות היי טק רבות שרכשו רכב זה לעובדיהם בעשור האחרון.

מדוע דווקא מאזדה 3

הסיבה לפופולאריות של רכב זה בשוק הליסינג הוא השילוב של זיהוי השוק בשלבים מוקדמים שלו ובניית חבילות תשלומים נוחות במיוחד לרוכשי הרכב אם במסגרת ציי רכב של חברות היי טק או באמצעות רכישה פרטית וכמובן אודות לכך שזהו רכב יפני איכותי עם כל היתרונות הנילווים לכך.

השנה יוצאת מאזדה עם רכב בעיצוב מודרני חדיש והוא כבר נחשב לפופולארי במיוחד בקרב כל מי שמחכים לו בשוק הליסינג של 2014.

בין השאר מדובר ברכב בעל עיצוב אווירודינאמי מודרני, איבזור מקיף הכולל הנעה ללא מפתח, מצלמה אחורית, בקר פיקוד ראשי, צג מולטימדיה גדול, מערכת ניווט בעברית, חישוקי מגנזיום ועוד.

הרכב מגיע במגוון צבעים ובשני דרגות מנוע של 1.5 ושל 2.0 ובדרגות גימור שונות.

אין כל ספק כי אם אתם לקראת רכישה של רכב חדש על בסיס ליסינג כדאי לכם לבדוק מקרוב את האופציה של מאזדה 3 החדשה, שכן זהו כלי רכב שללא ספק יספק את כל הצרכים שלכם בשנים הקרובות. עד לרכב הבא…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *