כרטיס מועדון חבר | חבר לאנשי צבא | כרטיסי מועדון- מועדון חבר

מועדון חבר

אנו חיים במדינה אשר נעשית בה צרכנות רבה, צרכנות זו מתבטאת בתחומים רבים.

אותם חברות צרכנות מספקות כרטיסי מועדון ללקוחותיהם וזאת על מנת שלקוחות החברה יוכלו להנות ממבצעים והנחות הניתנות רק עבורם.

ישנו כרטיס מועדון לחנויות של ביגוד, הנעלה, בישום, ועוד מבחר רב של קטגוריות שונות וכל אחד מאותם קטגוריות מאפשר להנות ממבצעים משתלמים ביותר, לעיתים צבירת נקודות המזכה בפריטים בחינם, ולעיתים הנחות על פריטים מסוימים.

ישנם כרטיסי מועדון שכאשר רוכשים אותם יש לשלם עבור הכרטיס תשלום חד פעמי ותוקפו של כרטיס זה הוא לשנה,וישנו כרטיס שצריך לשלם חודש בחודשו או אף לא לשלם על אותו כרטיס.

מועדון חבר זהו כרטיס מועדון אשר נועד במיוחד לאנשים המשרתים בצבא, כקצינים, כאנשי קבע, וכד'.

מועדון חבר הוא מועדון אשר מעניק ללקוחות המחזיקים בכרטיס זה אפשרות להנות ממבצעים ומהנחות הניתנים רק לאנשי חבר.

כרטיס מועדון חבר נחשב לכרטיס שווה הערך הרב ביותר ששי בארץ, מבחינת גודל ההטבות ומבחינת ההיצע והמגוון שהוא מעמיד לרשות חברי המועדון.

ההשתתפות במועדון חבר, מעניקה לחבריה מיגוון עצום של הנחות ומבצעים ברשתות וחנויות שונות, כאשר המבצעים משתנים בכל השנה ובהתאם. היא גם מעניקה אפשרויות מגוונות של מנויים שונים שנתיים או חודשיים, אם לפעילויות ספורט שונות או לחוגים וסדנאות.

מועדון חבר מעניק לחבריו את ההטבות הטובות ביותר כאשר מדובר בנופשונים בארץ ובחו"ל, הוא מציע דילים מיוחדים המוענקים במחירים אטרקטיביים אך ורק לחברי מועדון חבר.

לא כל אחד יכול להצטרף למועדון יוקרתי זה, משום שזהו מועדון אשר שייך רק לאלו העובדים בתחום הצבאי, עובדי צה"ל וקבע, נשות צה"ל, בני משפחה, ואף אלמנות צה"ל.

כל אלו אשר שייכים לתחום הצבאי יוכלו לשלם דמי חבר על מועדון חבר ולהתחיל להשתתף בחגיגה.

החבר עצמו זהו מוסד ללא מטרות רווח כלשהם וקיומן הוא על פי דמי החבר השנתיים.

כמו כן הוא פועל עבור טובת הרווחה הכלכלית של אנשי הצבא ופועל בשיתוף פעולה על חברות מסחריות רבות בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *