טיולי ריינג'רים נהר הירדן

טיולי ריינג'רים נהר הירדן

טיולי ריינג'רים נהר הירדן, מתקיימים בעצם על גדות נהר הירדן.

זוהי חוויה עוצרת נשימה ומטריפת חושים, אשר כל אחד חייב לנסות אותה, במיוחד אלו אשר אוהבים אטרקציות.

תחילת המסלול אתם יוצאים בריינג'רים נהר הירדן בדרך שהיא הררית,, לאורכו של כל הירדן אתם עוברים בין שדות ופרדסים שונים, משם ממשיכים לכיוון של גשר הפקק, חוצים את הגשר ומגיעים לג'קוזי טבעי ושם גם תקבלו הסבר על מקום זה, אתם יושבים ונהנים מתה צמחים אשר מגישים לכם לשתות, ומשם אתם ממשיכים את המסלול בדרכים שונות, עד אשר אתם מגיעים אל האזור של עמק החולה,אתם נהנים מהנוף הגליל שמוצע למול עינכם כל הדרך,עד אשר אתם מגיעים אל חוות הירדן.

כאשר אתם מבצעים טיול בריינג'רים נהר הירדן, אתם יכולים לבצע זאת או בזוגות או בשלישיות, לפי בחירתכם.

אם הנכם באים כזוג אזי תוכלו להנות מחווית נסיעה זוגית, שתאפשר לשניכם להנות מנסיעה זו ומן הנוף הנשקף למול עינכם, ואכן אם אתם באים בקבוצה או משפחה, ומתחלקים לשלישיות.

כמו כן אם אתם רוצים לשבת ולהנות גם מארוחה במסעדה טעימה ואיכותית אז יש לכם אפשרות לשלב ארוחה במסעדת איסקנדר.

מסעדת איסקנדר היא בעצם מסעדה בסגנון טורקי והיא מציעה לכם גריל ים תיכוני. המסעדה ממוקמת באזור של גדות נהר הירדן, ועל כן נמצא למול עינכם נוף מיוחד במינו ועוצר נשימה, ואכן בזמן הארוחה אתם תוכלו להנות מהנוף המיוחד של עמק החולה, ולהתרשם מן הירדן אשר נמצא למול עינכם.

ברפטינג נהר הירדן אתם תוכלו למצוא מגוון של אטרקציות וטיולים שונים שיעמדו לרשותכם כמו למשל: טיול באגי, טיולי ג'יפים, טיולי ריינג'רנים, טיולי טרקטורונים ועוד.

טיול ריינג'רים נהר הירדן הם חוויה מהנה במיוחד, לכל אלו אשר באים לנפוש בצפון.

הריינג'ר הוא בעצם שילוב של טרקטורון וג'יפ ביחד, מבחינת מהירות הריינג'רים נוסעים במהירות כמו טרקטורונים, בכל ריינג'ר יש שניים עד שלושה מושבים והנהיגה בהם מתבצעת כמו ברכב רגיל, עם הגה ודוושות.

בעצם הריינג'רים הם מעין רכב שטח עבור נסיעות מהירות, וכאשר אתם באים לצפון ורוצים להנות מאטרקציה סוחפת ומאתגרת במיוחד, אז ריינג'רים נהר הירדן הם הדבר אשר יעניק לכם זאת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *