גישור מקצועי | מגשרים מטעם בית המשפט | הכשרת מגשרים – קורס גישור

קורס גישור

 

כאשר נכנסים לעולמו של הגישור מקבלים את כל הידע והכלים בכדי להפוך להיות מגשר מקצועי, אין ספק שכלים אלה עוזרים להתנהל בצורה נכונה, הקורס גישור עוזר לשפר את חיי התקשורת של האדם וכן לשפר את משקי העבודה המתקיימים עם לקוחות,אין ספק שזה גורם להתנהלות נכונה מול הספקים ומול העובדים.

אלו שמסיימים ללמוד קורס גישור יכולים להפוך להיות מגשרים מקצועיים בקבוצות או בארגונים וכן גם באופן פרטי.

 

הגישור הינו תחום אשר מונע תהליכים של בית משפט, ישנם סכסוכים רבים שמתבצעים בין אנשים בין אם זה שכנים, חברים, עובדים  של אותו עסק ועוד. כאשר הסכסוך הוא גדול ואין לו פתרון יש צורך ללכת לבית המשפט בכדי להגיע להכרעה אך גם תהליך זה של בית המשפט הוא אינו פשוט ודורש מהלכים רבים, ועל כן ישנם אנשים רבים אשר מעדיפים ללכת למגשר מקצועי והוא זה אשר ישמע את בעיותיהם ויעזור להם להגיע אל הפתרון הנכון אשר מקובל על שניהם.

קורס גישור הוא קורס אשר מקנה ידע רב לאלו הלומדים אותו, אין ספק שנרכשות מיומנויות בתהליכי הגישור ועל ידי המיומנויות הללו המגשר יכול להגיע למצב של מניעת סכסוכים.

 

אנו נמצאים במציאות שבה מתרחשת מריבה בין אנשים אז הם אינם יושבים לפתור זאת בדרך טובה אלא כל התהליך מתנהל באופן כוחני ועל כן דבר זה הוא איננו טוב משום שעל ידי כך לא מגיעים לפתרון תשובה ופעמים רבות בכדי להגיע להכרעה ולתשובה יש צורך ללכת לבתי משפט ולעבור טרטורים רבים עד אשר מגיעים לפתרון תשובה, אנשים אשר רוצים למנוע מעצמם את כל הטרטור הזה יכולים לגשת למגשר מקצועי והוא עוזר להם להגיע לתשובה ולפתרון, על ידי כך שהוא שומע את הטענות של שני הצדדים, מבין את האינטרסים של כל צד, ועוזר להם להגיע לפתרון אחיד המקובל על שניהם.

 

קורס גישור נועד עבור אותם אנשים אשר מרגישים שיש להם את הרצון והצורך לעזור לאחרים, להיות זה אשר שומע את בעיותיהם ומסייע להם להגעת פתרון, ללא צורך לעבור תהליכים ארוכים ומורכבים של בית המשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *