אספרסו – הקפה המשובח והאהוב

 

אהבתי לאספרסו הייתה ידועה מאז ומעולם לכל מי שמכיר אותי. על אף המחקרים המפורסמים חדשות לבקרים על ההשפעות הבעייתיות שיש לקפה על גופנו, אני לא מצליחה להעביר את היום בלי לשתות שלוש כוסות אספרסו ביום. לא משנה אם הוא מגיע בתצורה הקצרה שלו, הארוכה או הכפולה: אני כל כך אוהבת את הטעם של הקפה שאני חייבת לפתוח איתו את הבוקר מיד לאחר אימון הריצה שלי. אחר כך אני אוהבת לתחזק איתו את הצהריים אחרי ארוחת הצהרים שבדרך כלל מאוד מעייפת אותי וקשה לי להתרכז אחריה. כמו כן אני אוהבת לסיים איתו את היום בשעת בין ערביים לפני שאני חוזרת הביתה מהעבודה.

אחרי כמה שנים של זוגיות, החבר שלי החליט לקחת את האהבה שלי לקפה צעד אחד קדימה. ליום ההולדת השלושים שלי הוא החליט להביא לי מתנה – גור כלבים. התעוררתי בבוקר יום ההולדת שלי ונפרדתי ממנו לשלום כאשר יצא ליום קצר בעבודה. חברותיי ואני הלכנו יחד לארוחת בוקר כפי שאנחנו עושות כל שנה ביום ההולדת שלי אשר במהלכה אנחנו מדברות על כל הנושאים שלא ארגיש בנוח לשוחח עימן או בן הזוג שלי יצטרך אלינו. לאחר מכן חזרתי הביתה והתחלתי לנסות לנחש מה תכנן בן הזוג שלי לכבוד יום ההולדת שלי.

בן הזוג שלי הבטיח לי שישוב מוקדם מהעבודה כדי שנוכל לבלות יחד. עם זאת, כאשר הגעתי הבית המתינה לי קופסא גדולה, עטופה בנייד עטיפה של כוסות קפה וסרט ורוד שעיטר אותה על השולחן במטבח. על הקופסא הונח פתק: "אספרסו מסוג אחר לילדת היום הולדת". חייכתי והרמתי גבה, לא הבנתי על מה מדובר. אבל ראיתי פתאום שהקופסא זזה. מיהרתי לפתוח אותה וקפץ עליי מתוכה גור כלבים קטנטן בצבע חום כהה. ראיתי שכבר יש לו קולר ועל הקולר הוטבע שמו: אספרסו. התחלתי לבכות מרוב אושר ואיך שהרמתי את מבטי, בן הזוג שלי עמד מולי וחייך. הוא אמר: למי שכל כך אוהבת קפה, מתבקש שיהיה לה כלב שיקראו לו אספרסו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *